BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Lotta - 24 mars 2009 19:38

Ilskan över snön har lagt sig, för det gjorde inte snön, eller ja, nu är den borta i alla fall...


Lite morgongos med Grönis


I dag var det dags för lunchpromenad med Flisa, vi hade ju inte setts på en evighet (sen i söndags) så det var ett kärt återseende. Det blåste iskallt, men det har ju aldrig stoppat oss


Jag leker "inte nudda mark"


Flisa hittade något gott att nosa på


Lite gemensamt nosarbete


Å så springer vi lite till


Lite tassbad


Vi hade så trevligt att jag absolut inte ville åka hem, men när matte satte sig i bilen blev jag lite skraj, tänkte hon lämna mig?? Jag tog mig lite närmre och då mutade Lena mig med godis, kunde inte motstå


Pilutta er, jag tänker inte åka tillbaka till jobbet, blir säkert dusch där


Jaha, då var man lurad igen...


För ett tag sen så såg matte på Salmas och Ofelias bloggar att de hade en ny leksak, en batteridriven aktivitetsboll, jag älskar ju allt som surrar och jag älskar bollar så matte kände att detta kunde bli en toppenleksak för mig och idag damp den ner med posten


Mmmm, vad är detta, lite skeptisk...


Matte kände rätt, den ÄR dökul!!!


Jag har roat mig en hel del med min leksak, lite hårdtassad är jag, så matte har fått "laga" den flera gånger, men kul har det varit! Nu till något mindre kul, jag är sviken, av MORMOR!!!! Vet ni vad hon har sagt till matte?? Att jag behöver få skägget klippt, detta trodde jag inte om dig mormor!!! Det var upp på bordet och få skägget ansat, när matte ändå höll på så finputsade hon i en hel evighet, kul, NOT!!!

Men du mormor, husse kom hem nu, han sa att jag var jättefin så du är förlåten, men gör ALDRIG om detta!!


Matte mår inte så bra (somliga straffas direkt) antagligen en förkylning på gång så vi ska snart gå och lägga oss, önskar er alla en trevlig kväll!


Av Lotta - 24 mars 2009 09:40

Det snöar!!! Nu vill vi inte ha mer snö! Tänk att i går så satt vi ute och fikade och i dag snöar och blåser det, inget roligt alls!

Nu har vi klagat färdigt, vi önskar er en trevlig dag

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards