BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Lotta - 26 mars 2009 17:09

Ingen rolig dag idag! Det började så bra, en promenad i solskenet med Rocky, vovvarna sprang som galningar och badade som vanligt i dikena. Helt plötsligt "skriker" Stella, hon fick ett stort vasst strå rätt in i ena näsborren, blodet rann och hon bara nös och nös. Ringde veterinären och fick en akuttid efter ett par timmar. Det märktes tydligt hur ont Stella hade, vad förtvivlad man blir när man inget kan göra..


Väl hos veterinären blev det ju inte bättre, hon har ju aldrig varit förtjust i nytt folk och nu hade hon dessutom ont, så jag fick molhålla medan han försökte kika, inget roligt alls, hon hade riktigt ont, konstiga ljud, precis som hon grät och jag, jag grät, finns det något värre än att behöva hålla fast en livrädd hund??? Vad veterinären kunde se så satt inget kvar så vi fick åka hem igen, jag har nu en liten Stella som har väldigt ont och som dessutom för tillfället inte litar ett skit på sin matte, inget roligt alls! Hoppas hoppas att smärtan snart försvinner och att hon snart förstår att jag inte ska göra henne illa!


Ha en go kväll och pussa extra mycket på era hundar!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards