BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Lotta - 5 april 2009 19:34

Det är inte jag som är rastlös, det är matte!! Först var vi på kurs, i dag var det inomhus, fick en massa bra tips på hjärngympa som man kan göra hemma, inte dumt alls, jobbade även vidare med klickern, tanken är att jag ska lära mig att städa bort min leksaker, det var det dummaste jag hört, jag trivs när jag har min grejer utspridda över hela huset! När vi kom hem så var det en kort vilopaus sedan bar det av till Björbo. Matte hade stämt träff med Bella o Smilla och deras husse och matte, även Lena och Flisa kom. Det har inte varit lika fint väder idag, men solen tittade fram emellanåt...


Enligt matte så var det en omöjlighet att få ett bra kort på oss alla fyra


Smilla skakar loss


Jag och Flisa badar


Bella i sin egen lilla värld


Nu drar vi vidare va??


Bella badar med kläder på


Fasen, jag fick vatten i örat


Smilla vill inte bada..


Nytvättade ben, snyggt va??


När vi kom hem så fick husse duscha mig och sen hann jag knappt lägga ner huvudet, vi har varit ute i trädgården, bilarna skulle dammsugas, hur kul är det?? Jag var trött och frusen, ville bara in, matte är så uppe i varv att det lär ta en vecka att få ner henne, ska det fortsätta så här??


Nej, nu ska jag sova, ha en trevlig kväll!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards