BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Lotta - 8 april 2009 20:48

Nu äntligen så har vi börjat på agility, jäklar va kul det var!!! Matte är lyrisk och jag är bara löjligt glad! Än så länge har vi ju inte gjort så mycket, matte har fått lära sig hur hon ska använda sina axlar, vi har gått slalom, vi har fått byta håll under gång och jag har testat tunnlarna, matte var lite nervös över att jag inte skulle våga mig på att springa in i dem, hallå???? Stella rörkrökare tvekade inte en sekund, äntligen tunnlar som jag FICK springa i, sååå kul! Nu längtar vi redan till nästa onsdag! Nu i kväll har jag busat med bollen, både ute och inne, för bara en liten stund sedan så tittade matte på mig och frågade om man kan låta bli att älska mig? Nej naturligtvis inte jag är väldigt älskvärd om jag får säga det själv :-)


I dag har matte inte tagit ett enda kort, kors i taket, men jag slänger in några bilder som mormor tog i fredags i stället....


 De säger att jag är hjulbent, matte tycker det är charmigt!


Även jag kan ett par dansmoves, Torsten får jag lov??


Jag försöker mig på mitt fulknep, bita Flisa i benen...


Bara lite galna....


Nu är det snart läggdags och snart är det ju Påsk och lite extra ledighet!


Sov så gott mina vänner!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards