BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Lotta - 21 april 2009 21:39

Ja, det har ju inte varit mycket med våra lunchpromenader på sista tiden, Lena och Flisa jobbar ju igen och har inte tid, det är ju inte alla som har ett så bra jobb som mig och matte, där man kan gå ifrån jobbet en längre stund.

I dag hade vi i alla fall en lunchdejt med brorsan Rocky :-) Hans husse o matte är på semester men han passas av sin trevliga moster!


Syskonen med samma intresse!


En törstig Rocky


Han lunkar iväg för att leta efter vatten


Rocky var inte riktigt på topp i dag, lite hängig, så nu håller jag alla mina tassar för att han snart blir sitt vanliga pigga jag!

Efter rundan så svängde vi in om husses firma och se där var ju Flisa och Lena med, matte blev bjuden att stanna och äta lunch med dem


Husse, det är så gott att träffa dig så här mitt på dan!


Lunch hos Åkvist Glas


Snålt ställe det här, trodde att jag oxå skulle få lite köttbullar


Jag fick smaka lite ananas av Lasse, han är nog inte så dum ändå... Resten av arbetsdagen tillbringade jag i min goa fåtölj!

När vi kom hem drog matte fram som en tromb nere i källaren, hon gav mig onda ögat över det skitiga badrummet, vaddå?? Inte mitt fel att hon ska duscha mig i tid och otid, där får hon faktiskt skylla sig själv, men nu är det skinande rent i alla fall! Lagom tills jag var på väg att avlida av tristess så ringde Moa, promenaddags igen :-) Den här gången fick Milou stanna hemma och Tova följa med, en tjejgrej!


Jag saknade Milou, men Tova är rätt ok, Obs! Hon skiter inte även fast det ser ut så!


Vätskepaus!


Moa hade macka med sig, men Tova fick inte smaka..


Camilla däremot bjöd frikostig på sitt äpple, så gott att jag slicka mig lite om munnen medans jag väntade på en bit!


Nu är vi hemma jag och matte, det är däremot inte husse... Jag är ganska likgiltig sör jag tänker sova nu!!


Puss och sov så gott!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards