BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Lotta - 27 april 2009 21:20

I morse var det rena välkomstkommittén när jag kom till jobbet


Först Bo-Lennart


Sen Johan, Bo-Lennarts son


Det är ju inte konstigt att jag trivs så bra på jobbet!


Det är ju fortfarande varmt ute, ingen klar sol, men varmt och skönt! När vi kom hem från jobbet så dök Lena och Flisa upp, klippning av Flisa stog på schemat, nu är klippbordet flyttat till källaren, där husse så småningom ska bygga sin bastu, vi hinner nog klippas där många gånger innan dess...


Fy vad tråkigt...


Är ni färdiga snart, vi vill ut!!!


Belöningen kom, en tur till sjön :-)


Kom igen nu sölmattar vi vill bada!!


Ett mindre elegant svanhopp från mig!



Jag hittade en låååång mössa som vi hade kul med


Flisa fick låna den en liiiiten stund


Jag tog tillbaka den och dränkte den


Pia, får vi fortfarande köpa valp av dig, jag är nästan lika farlig som jag ser ut?!


När vi sen fortsatte promenaden så började matte fundera på var hennes mobil var, drog slutsatsen att den nog låg kvar hemma, hmmmm, när vi kom hem så hade Rockys matte Agneta ringt, någon hade ringt henne från mattes mobil. Agneta är nämligen först i telefonboken och en väldigt snäll och ärlig Daniel hade hittat mobilen, ringt upp Agneta och frågat om hon kunde hjälpa honom att spåra upp KLANTMATTE, tänk vilken tur att det finns så snälla, ärliga och hjälpsamma människor!!!! Matte fick åka och hämta sin mobil, glad och lycklig var hon!

Jag har varit med Moa ute i trädgården och letat efter en nyckel som en kompis till henne blivit av med, i vår trädgård finns den inte, jag har sniffat överallt, ingen nyckel!

Nu i kväll har det donats här, matte har bytt gardiner och husse har grejat i badrummet, nu är det inte långt kvar innan både badrum och staket är klart...


Sov så gott!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards