BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Lotta - 29 april 2009 20:44



Matte, snälla, säga att sjukskrivningen bara var en mardröm!?


Jag tänker faktiskt strejka nu, livet är orättvist!!


Usch och fy vad allt är tråkigt, fint väder ute och jag får minsann inte gå till sjön och svalka av mig. Bara korta kissepauser :-(((

Några här har frågat vad som är fel, vi vet faktiskt inte riktigt, jag har ont i vänster bakben, när jag har varit stilla en stund så vill jag inte stödja på benet alls, matte ringde veterinären och de ville att jag ska hålla mig väldigt lugn en vecka och se om det blir bättre, matte trodde att jag i alla fall skulle få gå koppelpromenader, men det tyckte inte veterinären...


En annan sak som inte heller är så kul, matte tappade ju sin mobil i måndags, en vänlig själ hittade den och hon fick tillbaka den. Min matte är faktiskt inte slarvig, brukar inte tappa saker, men nu är det så att hon tappade mobilen idag igen!!!! Nu verkar det som den är borta för gott, så matte har fått ringa runt och spärra och anmäla, så nu är vi mobillösa...


Här hemma försöker de underhålla mig så gott det går


Den där känner jag igen, men det var längesen


Nu är den tom!!


Moa har haft teateruppvisning ikväll, tror ni att jag fick följa med??? Nej naturligtvis inte... Men Moa gömde godis i hela huset när de kom hem, det roade mig en stund


Nosa, leta, smaska


Här på Dorisfilten ligger det visst en godis


Jag har roat mig själv lite oxå, ligger på altanen och skäller ut allt och alla, då blir matte arg, men det struntar jag i, jag är ju sur!!!


Jag har även hjälpt husse att steka pannkakor, en ganska ok sysselsättning!


Min godisfilt kom fram


Den är väldigt rolig, tur att jag har en mormor som tänker på mig i alla fall!


Ja, det var min dag det, kul, eller INTE!!! Nu ska jag sitta och titta ut, vakta och skälla utav bara den, det kan de gott ha!!



Sov så gott

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards