BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Lotta - 3 maj 2009 20:21



Är väl lika bra att inta ryggläge direkt, här händer det väl inget idag heller?!


Matte överraskade mig, sa att vi skulle på utflykt, ÄNTLIGEN, jag trodde ju att vi skulle till Tito i Luleå och Torsten i Piteå, de ville ju ha besök av mig! Matte förklarade att det var lite för långt att åka för en dagsutflykt, men roligt skulle vi få i vilket fall...


Åhhh Kulan, jag har saknat dig!!!


Anton, dig har jag oxå saknat!!


Poserar snyggt med ryggen mot golfbanan


Stella hängläpp sitter fint, längtar tills hon får springa lös och bada...


Ja vi började vår turné på "mormors restaurang", morfar och Anton var där, de skulle ut och spela golf, jag fick ju inte gå med dem p g a min sjukskrivning så jag och matte drog till Trollhättan, där åkte vi till mattes gamla jobb, gruppbostaden där mattes kompis Åsa jobbar kvar, satt och pratade om ditten och datten innan vi åkte och köpte fika för att sedan ta nästa stopp, hos mattes mormor Maij!!


Du mormor Maij, den bullen ser väldigt god ut, kan man få en bit kanske??


Du är för go du, vaniljbullar är det godaste som finns!!


Vi hann även med att titta in till världens bästa Mia och Christer en stund


Mias körsbärsträd i full blom, så vackert!!


Jag och Mia, oxå vackra!!


Nu började jag bli trött och matte började bli hungrig så vi åkte tillbaka till mormor


Äntligen får man gå med på restaurang, en oxfilé tack!


Nänä ingen oxfilé, en kram från mormor duger (nästan) lika gott!!


Nu är vi hemma igen, jag är ganska trött, det har varit en bra dag, i morgon är det jobb igen, matte har sagt att det ska bli kul i morgon kväll, vi får väl se...


Sov sött!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards