BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Lotta - 8 maj 2009 16:08

I dag är varken jag eller matte speciellt ledsna över min sjukskrivning, det spöregnar och blåser ute, hua mig...


Jag har återfått mina valpryck, det började i natt, då fick jag för mig att husse skulle busa med mig, men han ville inte det, konstigt, klockan var ju bara 00.30 och jag ville bli jagad, han mumlade något om att sova... När vi kom till jobbet i morse blev jag överlycklig, vi har en ganska lång korridor, perfekt att spinna loss i, jäklar vad jag sprang innan matte fick stopp på mig, Bo-Lennart skrattade så han inte fick luft, roligt var det...

Sen hamnade jag och matte mitt i ett slagsmål idag!! Området som vi jobbar i kanske inte är det bästa, mycket konstigt folk bor det där, vi trodde nog att vi varit med om det mesta, men inte då... Det kom en kvinna gåendes från ett håll, det kom en kvinna på cykel från ett annat, hon som gick, rusade fram och sparkade ikull cykeln för den andra, jösses sicket liv det blev, sparkar, slag, blod, svordommar och en utslagen tand, det var några gubbar med som plockade isär dem, matte letade efter sin haka som hon tappade i förvåningen och sen gick vi vidare, ja vad säger man???


När vi kom hem från jobbet hade Max och Moa kommit, gud så glad jag blev!!!!


Äntligen får man den uppmärksamhet man förtjänar!!


Jag blev alldeles sprallig och busig


Moa busar så gärna med mig


Här har hon gömt min Gustav bakom ryggen


Men jag tog tillbaka den!!


Sen sprang jag ut till Max och busade lite till!


Jag är så där fredagsglad!!


Husse kommer inte hem i eftermiddag, han ska ut med de andra glasmästarna och roa sig ikväll, om en stund försvinner matte, hon ska ut och roa sig med sitt jobb... Farmor och Åke kommer hit och tar hand om mig och barnen, det blir nog bra, mycket gos brukar det ju bli med dem!


Det blir nog ingen mer blogg idag, matte tror att hon blir sen plus att hon kanske inte är kapabel att hjälpa mig, ja detta kan bli spännande...


Ha en underbar fredagskväll!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards