BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Lotta - 9 maj 2009 22:21

Får väl börja med fredagskvällen, Husse och matte var ju ute på varsitt håll, farmor och Åke var här hemma med mig och barnen. Vi hade jättetrevligt, det åts pizza och chips, tittades på tv och mystes


Jag och Åke myser i soffan


Lite fredagstrött...


Matte kom hem först och husse dök upp väldigt sent så vi sov länge idag, i alla fall jag och husse.


Det händer inget kul i dag heller va??


Matte gjorde i ordning en påse med hundgodis och gav sig av, jag höll på att bryta ihop, vem skulle få godiset??? Efter en stund kom hon hem och hämtade mig och Moa, vi tog bilen ner till sjön, där hade matte lagt ut ett par små spår åt mig, jättekul!!! Det enda som blev lite tokigt var att det började dyka upp en jäkla massa cyklister, det visade sig att det var cykelfest, precis där matte hade lagt spåren så var det nog närmare 70 pers som festade, de var inte där när matte la spåren så hon blev lite förvånad, vi gjorde det bästa av situationen, jag hittade alla 3 spåren, jätteduktig var jag, men på det mellersta hittade jag inget godis, undra om någon av cyklisterna hade mumsat i sig det??


Äntligen ute!!!


Här hittar jag godiset, duktig är jag!


Åh vad skönt att komma hemifrån


Ja en stund ute och med lite huvudarbete gjorde gott. Det har i övrigt varit en väldigt seg dag, husse är jättetrött, matte är oxå trött och stackars Moa har ont i halsen och feber nu i kväll. Lite go mat och Robinson på tv har vi dock klarat av


Sitter i husses knä en stund


Vill så gärna ha godisbitarna, men jag har glömt hur man gör..


Snälla hjälp mig!!


Ingen hjälp fick jag...


Men lite kill på magen blev det..


Nu ska vi snart gå och lägga oss, hoppas att folket här är lite piggare i morgon


Sov så gott mina goa vänner!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards