BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Lotta - 19 maj 2009 23:55

Nu har vi äntligen landat här hemma, har varit borta sen åtta i morse. Först åkte vi till jobbet och sen var det faktiskt dags för en lunchpromenad, dem hade jag nästan glömt bort :-) Vi åkte ut till Bråt och där dök även brorsan Rocky med husse upp, jag blev jätteglad, vi har inte setts på gör länge. Vi sprang, busade och badade. På eftermiddagen tog vi bilen till Trollhättan, matte skulle ut och fira sin kompis Åsa som fyllt år, själv fick jag vara hos Mia och resten av familjen Johansson. Mia och jag tog en härlig promenad, jag busade med Anton i trädgården och jag hjälpte Christer i potatislandet, fullt upp med andra ord! Jag och Anton tog även en promenad bort till mormor Maij innan matte kom och hämtade mig. På vägen hem tog vi en liten avstickare till mormor och morfar, alla vill ju träffa mig.

Nu är det natt och vi är hemma till slut, matte orkar inte ladda upp bilderna i dag så dem lägger vi in i morgon då vi även ska kika in i era bloggar :-)


Hoppas ni sover gott för det ska vi göra!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards