BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Lotta - 26 maj 2009 20:01

Nu ska vi skriva ett väldigt långt inlägg, prata om väder och vind, så det tar riktigt låååång tid innan vi avslöjar vem Doris är och framförallt vem som vann...  

Får vi lov att presentera Doris, Tadaa....







Två söta tjejer!!


En jättego liten Lagottomage...


Och vinnaren av tävlingen är Lotta, Juni och Cola, vi får höras om detaljer, adress, text mm. Grattis!!


Lite komiskt är det, vi har pratat om skimmeltiken hela tiden, men man kan ju inte vara säker förren man träffar de små, när vi kom till Pia och Håkan i söndags så var det just Doris som kom fram först, det var som om hon visste att vi kom för att hälsa på just henne. I övrigt så var alla valparna underbara, lika modiga och framåt, man vill ju ha allihop!


Men men, nog om Doris för nu, det är fortfarande bara Stellas blogg det här, kan nog kanske bli ändring på det, men än så länge får hon styra och ställa :-)


----------------------------------------------------------------------------------------


Jaha, äntligen har jag fått tillbaka MIN blogg!!!


Jag har ju sovit hos morfar och mormor i natt, det har gått jättebra och sen har jag varit med morfar på dagen medans mormor har jobbat. Vi har varit i skogen och vi har haft det så mysigt. På eftermiddagen åkte vi ut till restaurangen på Koberg, vi satt ute och fikade och då dök matte upp, jag blev jätteglad!!!

När vi kom hem var vi lika trötta båda två, matte har inte kunnat sova utan mig.... Vi har vilat på soffan, jag har legat nära nära matte, på hennes arm och sen har jag legat i hennes knä en stund, hur bra man än har det borta så är det gott att komma hem!


Sov sött!!!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards