BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Lotta - 1 juni 2009 21:20

Det blir en ganska fattig blogg idag, matte har varit och köpt sig en ny dator så hon har inte riktigt tid med bloggandet..


Igår kväll hände det, det jag har bävat för, matte tog fram förnedringsbyxorna, en svart trosa som jag ska ha på nätterna nu när jag löper, det finns inget jag avskyr så mycket som denna byxa, jag blir alldeles paralyserad, sen tar jag sats och rusar upp och lägger mig, jag vill inte att någon ska se mig med byxor på.. Än så länge har matte inte lyckats ta kort på eländet men det kommer säkert, allt för att förnedra mig så mycket som möjligt...


Det har varit väldigt varmt idag, man ska absolut inte klaga, men en liten önskan om semester kan man väl få ha?!

Efter jobbet tog matte ner mig till båtplatsen så jag fick svalka av mig lite


Jag simmar åt ena hållet


Jag simmar åt andra hållet


Dags att gå upp..


Eftersom båtplatsen är nära vägen så fick jag inte vara lös utan matte satte ihop långlinan med kopplet, jättesmart, eller inte, kopplet var ju dyblött och alldeles grusigt när jag väl kom upp, ja ja hon får skylla sig själv..


När vi kom hem väntade faktiskt en överraskning, matte hade köpt ett ben till mig, min absoluta favoritsort, kan det vara det dåliga samvetet kanske..


MUMS!!


Du är nästan förlåten matte


När man inte orkar mer så kan man använda det som huvudkudde..


När matte åkte för att införskaffa sin nya dator så var jag med husse ute i trädgården och sen kom matte hem och myste på gräsmattan med mig. farmor och Åke dök också upp för en fika på altanen, alltid lika trevligt!


Nej nu ska den här datorn tömmas, allt ska läggas in i den nya, håll tummarna för att allt funkar


Sov så gott!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards