BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Lotta - 4 juni 2009 09:47

Jag och matte var lite trötta i går kväll så vi orkade inte blogga. Matte muttrar även något om en skitkamera, bilderna blir inte alls bra längre, bara en massa sudd, trots att hon inte ändrat några inställningar, inget roligt.. Ny kamera ska införskaffas men det är lite mycket just nu, med införskaffning av valp och ny dator, man kan inte ta allt på en gång..


I går var vi på promenad med Flisa och Tova vid Nordtorp, Milou fick tyvärr inte följa med eftersom jag löper, gud vad löjliga de är mattarna, lite kan vi väl få roa oss??


Jag hittade ett väldigt härlgt dike


Kolla, jag är bitvis lika mörk som Flisa


Jag och Tova har hittat något intressant att nosa på


Matte suckade, något om att Tova var så vit och fin, jag förstår ingenting??


Godisletning


När jag kom hem blev det dubbeldusch, alltså att husse och matte fick hjälpas åt, en massa schampo gick det åt och sen var jag helt slut, sov under en filt i soffan nästan hela kvällen.


I dag är vi lediga på förmiddagen, brukar innebära att matte ska jobba kvällen, så det blir nog ingen blogg ikväll heller..


Matte ber även om ursäkt om det är mycket konstiga sammanskrivningar i bloggen och i lämnade kommentarer, den nya datorn har mycket kortare mellanslagstangent så det blir mycket fel så här i början..


Ha en underbar dag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards