BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Lotta - 21 juni 2009 21:50

Titta vilken fin "grej" vi fått av Nettis, väldigt glada blev vi!!!! Skickar den tillbaka till henne och sen vill jag faktiskt ge den till alla i min länklista, det är bloggar som gör oss så glada!!


Så till dagen idag, efter frukost åkte Doris ner i badkaret, inte för att hon var speciellt smutsig utan bara för att... Tydligen var hon mycket lättare att bada än vad jag var när jag var valp, bah, tror jag vad jag vill om...


En blöt liten Doris


Husse tyckte att jag var sotis så han bäddade in mig med


Vi har ju äntligen fått ny kyl och frys, det har inneburit en hel del jobb, en vägg i köket var tvunget att sågas upp lite och sen har det varit lite tapetsering också, hua mig så smutsigt det har varit och denna gången har inte matte kunnat skylla på mig!

Efter maten tog matte med mig och Doris till Björbo, en hel del bus och så lite inkallningsträning med Doris, även detta var hon tydligen väldigt duktig på, ja det är väl klart, hon ser ju på mig och lär, eller vad tror ni...


Doris har hittat något intressant


Jag sprang mest runt som en galning


Doris försöker härma mig


Nä nä, den tar du inte!!


Hon har då ingen större ordning på benen hon...


Vi letade efter godis innan det var dags att åka hem


När vi kom hem så var husse klar med köksprojektet, då satte matte igång och städade, jösses, att hon orkar.... Nu är hela huset dammsanerat, antar att det behövdes... Mitt i städningen fick vi fint besök:


Systrarna Svea och Zelda, så fina!!


Nu ska vi snart lägga oss, matte ska ju jobba i morgon...


Natti natti!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards