BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Lotta - 25 juni 2009 21:28


Värmen håller i sig, på kontoret ligger vi ( jag och Doris alltså) mest och sover, på vägen hem fick jag mig ett snabbt dopp i Byttorpssjön ihop med Flisa och sen har vi varit i trädgården, det är knappt att vi orka busa, eller ja, jag orkar, men lillsyrran är ju lite klen :-)


Jag och matte åkte iväg så jag fick mig ett dopp till, sen åkte vi till Sandevi för en promenad


Här någonstans ligger en pinne som matte tagit i, hon vill att jag ska hitta just den


Lite knivigt


men jag kämpar på


Hittade den, så klart!!!


Stella mitt i grönskan


Den här bron gick vi över


Där nere hade man ju kunnat ta ett dopp till, om man hade fått, men inte då!!


När vi kom hem så gjorde matte något jättekonstigt, hon tog in mig och tog ut Doris, de åkte iväg med bilen!!!!! Matte säger att jag och Doris måste göra saker utan varandra och jag köper det, så länge det är JAG som får följa med, men som sagt nu var det Dorrans tur


Doris vid båtplatsen


Hon är väldigt tveksam till vattnet, knäppLagotto


Till slut gick hon i med framtassarna


Sen ägnade hon sig åt pinnarna på stranden i stället


Ja, vi får väl se om Doris blir en "riktig" Lagotto till slut, det blir ju så mycket roligare om vi kan bada ihop sen...

Doris är nu helt slut efter hennes och mattes lilla utflykt, jag är ganska trött jag med, så det är nog dags att knoppa snart...


Sov så gott!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards