BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Lotta - 16 augusti 2009 19:51

Ja det har varit en väldigt bra helg, mycket skog har det blivit...

 I går var vi uppe vid Björbo med Lena och Flisa


Blev så glad att jag slog en kullerbytta med huvudet före rätt ner i diket, härlig känsla med dyvatten i öronen


Tro nu inte att det var bara huvudet jag skitade ner, neeeej då...


Doris skulle nog gå över lik för en godis, Flisa däremot väntar fint på sin tur


Jag leder, Flisa tvåa


Och Doris på efterkälken, hon måste få ordning på benen innan hon kan vara med i matchen..


Träskmonstret Stella vakar över sin skog...


En härlig vända blev det, duschen efteråt var inte lika härlig men tydligen behövlig... Farmor och Åke kom på eftermiddagen, Elfsborgsmatch på tv, jag och Doris sov oss igenom första halvleken för att sedan busa järnet under den andra... När matchen var slut åkte matte, husse, Max och Moa iväg, de skulle på restaurang, vi vovvar fick vara hemma med farmor och Åke, en VÄLDIG tur att vi har dem, de är så snälla och håller oss sällskap..


I dag var det dags för Hestraskogen, återigen med Lena och Flisa


Japp, detta börjar bra vill jag lova!!!


En härlig rumpinpackning, måste ju hålla bakdelen i form


KOLLA IN DENNA HÄRLIGHET!!!!!


GalenStella och FlaxandeDoris


Nu är hon färdiglärd Doris, gick i flera pölar..


De hade avverkat en hel del skog sen vi var där sist, det var som ett enda stort plockepinn, matte klagade på de höga benlyften


Flisa på väg över


 Doris kryper under


Jag spanar lite


Flisa har sin galnagodis blick


Har Flisa hittat en björnunge i skogen??


Nej, det var ju bara Dorran!!


Ja, vad tror ni hände när vi kom hem?? Ja, just det duschen för oss båda


En liten vilopaus under filten, mitt huvud blev inte riktigt rent...


Nu har det varit klippning av både klor och tovor, men det har allt varit en väldigt bra helg, det tycker både jag och Doris!!


Ha en fortsatt trevlig kväll!!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards