BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Lotta - 25 september 2009 09:03

Go morron på er!!! Vi har sovmorgon idag, men Bo-Lennart ringde och väckte oss vid åtta, han var pratsugen, det var INTE matte!

 

Kan ju säga att matte har lyckats med projekt rumsrenhet, inte en enda lite olycka sen i söndags, det finns alltså hopp!

I går blev jag grundlurad ska ni veta, matte tog med Doris ner i källaren, upp på klippbordet. Jag var ju tvungen att smyga ner och se det lilla livet plågas... Ack så jag bedrog mig, Dorran skulle bara kammas för att se så hon inte hade några tovor, när jag kom nersmygandes så åkte jag upp på bordet innan jag hunnit blinka. Det var klippning på programmet, länge och väl fick jag stå där medans matte putsade och putsade. Det visade sig att Doris ska iväg på lördag och bli klippt av någon som KAN!!! Fråga 1 efter detta, varför håller matte på om hon nu inte kan, fråga 2, varför ska bara Doris få åka till ett proffs, det är alltså inte så noga med mig :-((

Matte mummlade något om att Doris ska ställas ut, HALLÅ, jag står ute mest hela tiden, måste man ha speciell klippning för det???

 

Igår kväll var matte, Lena och Annika på bio, tycker gott att de för en gång skull kan göra något som vi hundar får vara med på, det är ju så sällan vi får ha kul... Åke och farmor var här med mig och Doris under tiden så vi hade ju trevligt, men just nu gör jag allt för att matte ska ha dåligt samvete..

 

Nu ska vi göra matte i ordning och sen ska vi åka och träffa brorsan, ÄNTLIGEN!!!!

 

Ha en underbar dag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards