BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Lotta - 27 september 2009 21:29

Wow vilken dag vi haft, stor Lagottoträff i Fjärås, jag, Doris, matte, Lena och Flisa åkte dit på förmiddagen. Först gick vi tipspromenad, sen var det bus och fika för hela slanten..

 

Doris sprang runt och charmade precis alla människor, själv höll jag mig till hundarna och då killarna framförallt!!


  

Kolla vilken snygging, vet ni vem det är?? Det är ju CESARE!!!!

 

 

  

Så himla kul att ses (och nosas), hoppas att vi kan ses snart igen!!

 

 

  

2 riktigt snygga grabbar,tyvärr ville ingen av dem kolla på min jobbiga matte

 

 

    

Här har ni en grabb som verkligen gillar tjejer

 

 

  

Han försökte idogt

 

 

  

Både på mig och Flisa

 

 

  

KOLLA, JAG KAN HOPPA HÖGT!!! Detta visste jag inte själv...

 

  

Man kan ju ha två friare på samma gång

 

 

  

Doris hittade en like...

 

 

  

Även hon hade många friare, hon har bara inte vett att uppskatta dem..


Husse har kommit hem, vi är nog lika trötta allihop efter den här helgen så nu är det snart läggdags...

 

Sov så gott mina vänner!

 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards