BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Lotta - 5 januari 2010 17:54

Tjena, Dorran här.... Stella brukar ju vara lite elak och kalla mig DingDorran, inte speciellt schysst, så där jäkla ding är jag inte, men, det är en sak jag inte hänger med på.... Vad är det för dag i dag??? Det är ju helg hela tiden nu för tiden, jag fattar inget??? I morse skulle i o f s husse i väg till jobbet, men alla andra låg kvar och trynade i godan ro... Jag är ganska morgonpigg, så jag är på matte hela tiden, räcker med att hon rör lilltån så är jag där, glatt viftandes på svansen och pussar lite på henne, allt för att få henne att vakna så att jag kan få lite frukost :-)

 

Efter frukosten idag, eller man kanske ska säga lunchen med tanke på vad klockar var så var det allmän påklädning...

 

  

Max, så där lite lagom road...

 

    

Moa däremot verkade väldigt glad!!

 

  

Dags att knalla ner till sjön, eller ska man säga isen??

 

  

Lite småhalt, gäller att ta det lite försiktigt...

 

   

Matte säger att min päls växer för fort.... Vad menar hon då???

 

  

Stella har tydligen lite mer lagom längd på pälsen, bestämmer vem????

 

   

Kallt ute, Moa fick fina rosor på kinderna

 

   

Jag fick mig en pinne jag

 

  

Pissepaus!!

 

  

Stella försöker få igång mig

 

   

Gick jättebra, fullt ös...

 

    

Lite akrobatik

 

  

Ser ni Stellas mördarblick, som om jag skulle bli rädd???

 

   

Nä nä, jag ger igen!!!!

 

  

Max fick för sig att springa på kapp med oss uppför kullen

 

  

Jag vann NATURLIGTVIS!!

 

   

Jag vann även på nervägen, ska kallas BästDorran efter det här!!

 

   

Nähä, det tyckte inte SämstStella!

 

   

Max åkte på rumpan ner   


Husse slutade lite tidagare i dag, han och Max har återigen varit iväg och kollat på en moppe, blev inget köp i dag heller....

Nu ska det lagas go mat här, Moa har beställt oxfilé eftersom hon inte var här på nyårsafton... Inte oss emot, kan nog vara gott... Sen ska det fredagsmysas??? Ja vad är det för dag i dag????

 

Ha en trevlig kväll, vilken kväll det än är! 

    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards