BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Lotta - 7 januari 2010 21:17

I dag var det då inget roligt att vara hund i det här huset, dags att börja jobba igen!!! Satan i gatan vad trötta vi var... Matte har snurrat som en jojo i sängen hela natten, hon är alltid sån när hon har varit ledig ett tag och ska börja jobba igen... På tal om säng.... Som ni vet så flyttade ju DingDorran in här med buller och bång i somras, hon tog ju minsann för sig med en gång, hennes sovplats på nätterna är ju mattes huvudkudde, själv har jag ju fått hålla till godo med husses fötter, låter det rättvist tycker ni??? Nä nu har jag börjat ta lite plats, ligger hos matte jag med, utsträckt längs sidan på henne, gärna med alla fyra tassarna intryckta i magen eller ryggen på henne, tror ni att Doris flyttar på sig??? Nähä då, nu har matte börjat klaga, tycker att det är lite trångt?? Ja, jag tänker då inte gå tillbaka till husses svettiga fötter, det är ett som är säkert!!

I dag har det varit kallt!! Men vi åkte och hämtade upp Saga efter jobbet, en sväng ute blev det allt innan tassarna frös till is! Inte så många bilder, matte frös tydligen om händerna...

 

  

Saga tyckte allt att jag luktade gott idag, man skulle nästan kunna tro att hon är en kille

 

  

Stella Snötryne

 

  

Hoppa lång långkalsong

 

   

Åhhhh så svalt och gott

 

   

Hörru Saga, är du inte riktigt som man ska eller???

 

Ja jösses som hon rullade i snön, riktigt så kall ville varken jag eller Dorran bli...

 

Nu ikväll har Moa stekt en massapannkakor, de var goda, det finns nog inget jag inte skule göra för en bit pannkaka, måste nog vara det godaste som finns faktiskt...

Mätta och goa är vi nu och ganska trötta, får bli en tidig kväll så man orkar med morgondagen...

 

  

Mat och sovklockan har ringt, dags att vila på maten

 

Kramar till er alla!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards