BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Lotta - 15 januari 2010 21:45

.... efter helg som vi gjort den här veckan, trötta på gränsen till kräkfärdiga varje morgon, men i morse kändes det genast lite lättare att ta sig upp, matte sjöng t o m lite för oss som sig brukligt på fredagar..

Barnen har kommit och då är det ju superfredag :-) Max tog med sig vår husse och Milous och Tovas husse och gav sig i väg på moppejakt, Moa skulle på sin gymnastik så de övergivna mattarna hade bestämt dejt uppe på Björbo. Matte tog världens sats med bilen och upp för backen kom vi, Milou & CO fick parkera lite längre ner och gå upp till oss. Vi gick en härlig och helt otroligt vacker runda däruppe, synd att matte inte hade med kameran för det var verkligen idylliskt med all snö! Vi hundar har verkligen roat oss och sprungit massor, alltid kul när man träffar kompisar och framförallt att träffa Milou  

På vägen hem plockade vi upp Moa och sen gjordes det pizza som nu har avnjutits, Moa är ju inte den som är den så jag och Dorran fick allt ett par (små) smakbitar. Max och hussarna dök upp till slut med inköpt moped, tror ni Max är lycklig eller???


  

Max visade moppen för mig, men hallå?? Var är sidovagnen som jag och Dorran ska åka i???

 

   

Stolt grabb, tror nog att han sover på golvet i källaren i natt, brevid mopeden

 

   

Moa provsatt hon med 

 

  

Var länge sen vi hade rumpbilder nu, ni får dock hålla till godo med husses....

 

   

Dorran visar tydligt att hon är hungrig

 

    

Själv sitter jag fint en bit bort och väntar..

 

  

Dorriga D, mätt o go och lite sne i nyllet

 

  

Lite trött efter mat och promenad, men tror ni att jag fick vila i fred

 

  

Nääää, Moa provade ut årets frisyrer på mig, tycker själv att det blev snyggt, vad säger du Torstens matte, är jag "inne"??


Nu ska vi borra ner oss i soffan och bara njuta av att det är helg, hoppas att ni gör detsamma!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards