BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Lotta - 17 januari 2010 19:58

Helgerna går då alltför fort, nu är den snart slut....

 

I dag var vi ute i trädgården, busade lite....


 

Spelade lite fotboll med Moa

 

  

Kollade in Max ute på gatan

 

   

Han premiärkörde sin moped

 

  

Men vad sjutton där kommer ju morfar!!!

 

och Elliot förstås!!! Ja kulan var oxå med men hon fastnade inte på bild

 

  

Han stormade in med fart och fläkt

 

   Dorran blev ju glad i alla fall

 

  

Han var ju tvungen att lukta in sig


När vi sedan gick in hade jag allt sjå i världen att freda mig, Elliot var efter mig som en igel, inte löper jag längre, men jag luktar tydligen gott ändå, jag gav honom ett par rejäla hurringar plus att jag bet av honom halva skägget innan han gav sig!! Knappt hann jag spotta ut ovannämda skägg förren han gav sig på Dorran, tror ni att hon tackade nej??? Nej då inte Dorran Porran inte, hon var så lycklig över lite uppmärksamhet, Elliot gav upp ganska snart, Dorran luktar ju inte ens gott. Det ringde på dörren och in kom Flisa....


  

En brud till till mig tänkte han nog och slickade sig om munnen

 

  

Hon har det inte lätt Flisa, en som biter i nacken och en som hänger i skägget

 

  

Hon gjorde det enda rätta, satte sig ner så att han inte kom åt

 

  

Han var allt tvungen att beklaga sig hos gubbarna i soffan lite...


Efter mat och klippning av en massa päls på Elliot så gick vi upp till idrottsgården, Max ville prova moppen lite till och vi hundar busade loss på fotbollsplanen, tyvärr inga kort, det var för mörkt.. Väl hemma blev det lite mer ansning och kloklippning på Casanovan och sen satte han in en sista stöt

 

  

Nä nu orkar jag fan inte med honom mer!!!!


Nu har familjen Andersson åkt hem, vi är väldigt trötta efter en intensiv dag, ja det har faktiskt varit ganska kul, men jag börjar nog bli en gammal gnällkärring säger matte .... Ja ja det räcker väl med att småungarna roar sig....

 

Nu är det som vanligt soffan som gäller, ska försöka få matte att lägga sig tidigt, får väl se hur det går....

 

Ha en fortsatt go kväll go vänner!

       

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards