BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Lotta - 23 januari 2010 18:35

...ja det måste vara jag det, bildbevis kommer längre ner....

Börjar väl med gårdagen, en konstig dag, sovmorgon, eller ja, vi var lediga, men Doris ville då inte sova, hon var ju som vanligt helt utsvulten på morgonen, så vi gick upp tidigt men vi var hemma hela förmiddagen. Åkte och jobbade en stund, åkte hem igen, åkte till skogen med Tova Och Milou


  

Syskonen Mathoakas gillar oxå vintern

 

   

Jag och Milou, nära nära, mysigt!!!

 

   

Naturligtvis kom Dorriga D och la sig i...

 

   

Tova spanar efter något..


När vi kom hem, lagom trötta så var det dags för matte att åka och jobba igen??? Klockan var jättemycket när hon väl kom hem så idag tog vi det lugnt på förmiddagen, efter frukost och morgontoalett gick vi ut i solskenet


    

Fullt ös, undrar om hon styr med öronen eller tungan??

 

  

Jag har ju varit så där tråkigt lydig i flera dar, så nu, när husse var med så rejsade jag loss rejält!

 

  

Likt Eva i paradiset så smyckade jag mig med lite löv, snyggt va??

 

   

Doris försökte få igång mig mer

 

  

Mopsa inte upp dig, lilla skitunge

 

  

 Ger du dig???

 

  

Nu tror hon nog att jag blev rädd, återigen kolla öronen, hon ser ju verkligen ding ut!!

 

  

Tror nog att vi skulle slå ut de flesta i Lets Dance, kolla in min rygglinje, rak och fin hållning

 

  

  Dorran drog vidare, dags för pinnjakt

 

  

men hon gav upp ganska fort och då var det ju dags...

 

  

.....för mer snöbrottning

 

  

Jag har blivit en jäkel på stjärtbett

 

  

Vad leder jag med nu, 10 - 0 eller??

 

  

Japp, Dorris Torris har inte en chans

 

  

Även jag kan styra med öronen, så idag vann jag stort!!!


Husse är i väg och kör redskap för Moa ska tävla i truppgymnastik i morgon, spännande, men inte får vi följa med att titta inte, fuskigt!!! Tror faktiskt att jag skulle kunna göra en insatsför laget, jag är ju väldigt vig och gymnastisk om jag får säga det själv!! Nä nu ska vi vänta in husse, laga lite go lördagsmat och mysa!

 

Ha en fortsatt trevlig helg kompisar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards