BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Lotta - 3 februari 2010 21:05

Nu tycker även jag att det kommit nog med snö, jag och Dorran "bottnar" inte längre, jättejobbigt med behoven har det blivit... I måndags var vi ute med Milou och Tova, men vår matte klagade HELA tiden över hur jobbigt det var med all snö så det blev ingen längre vända, hon klarar inte mycket hon.... Husse och Max skottar och skottar, problemet är bara var man ska göra av all snö?!

I dag när husse kom hem så suckade han djupt, bytte om och gav sig ut för att skotta igen, han kom dock in ganska fort och log med hela ansiktet, en kille med snöslunga erbjöd sig att ta hela vår uppfart (den är stor) för en hundralapp, husse rusade in efter pengar, gav honom extra för ett löfte om att han kommer tillbaka om/när det blir mer snö...

Födelsedagarna duggar tätt just nu, Milou och Tova blev 2 år i söndags, i går var vi och firade Åke och i dag är det ju vår Moa som fyller 12!!!

Milou och Tova kom hit med sin matte och husse för att fira i dag

 

  

Moa solstråle öppnar paket

  

Milou och Doris var nyfikna på paketen

   

Sen blev Milou nyfiken på Doris

   

Då var ju Tova inte sen att haka på, ni ser mig va, så där lite i bakgrunden

   

Matte säger att jag tjurar när det kommer hundar hit, men jag är bara lite tillbakadragen

   

Milou vile busa, men det ville inte jag...

  

Ha beklagade sig lite för min matte

 

  

men gick snabbt över till att busa med sin syster i stället

 

  

Tova tiggde tårta av Max, alltså hur dum kan man vara?? Det finns inget i världen som skulle få Max att avstå en enda smula när det vankas Princesstårta..

 

   

Hon tog det dock med ro, försökte fjäska med sin husse

 

   

Milou höll sig till min husse...

 

      

Så jag fick gosa med Max

 

  

Tova som en gång för länge sen sov över här var rädd för att bli kvarglömd

 

  

Medans Milou gärna skulle ha stannat, det fanns ju lite tårta kvar...

 

  

När våra gäster åkt hem så somnade jag och Sylvester gott!


Sov gott vakna torrt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards