BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Lotta - 7 februari 2010 17:44

I går packade matte in oss och ett par väskor i bilen och iväg for vi. Första milen var inte vägen så rolig, mycket snö och halt, matte greppade ratten stenhårt och sjöng för full hals (hon gör så när hon är stressad), jag ackompanjerade med glada yl och tut och Dorran drog runt i buren som en iller på uppåttjack    

Fram kom vi till slut och det var hos Elliot, morfar och Kulan vi hamnade, jätteskoj!! Nu mina vänner blir det åka av, massor med bilder!!


  

Mycket snö aven i Upphärad

 

  

Dorran, Elliot och Vamos spann loss rejält

 

   

Dorran ser alldeles förskräckt ut

 

  

Lagottohög

 

  

Elliot, alltid lika glad!

 

   

Många var vi och roligt hade vi

 

   

Vamos var en kul kille

 

     

Sacco roade sig bäst själv

 

   

Småungarna blev allt väldigt snöiga

 

   

Jag och Vamos dansade lite

 

    

Doris ska bestiga Mount Everst??? nej, det är ju bara en snövall

 

  

Du Kulan, nu känner jag för något gott, det är ju faktiskt lördag?!

 

  

VA, var det nån som sa gott, var då????

 

  

 Ja tack, en semla skulle man ju kunna tänka sig

 

  

Är detta sant, eller är det dolda kameran???

 

  

Lagottokalas

 

  

Kulan sa verkligen Varsågod   

 

  

Vissa har ju inget bordsskick alls...

 

  

Man tror knappt att det är sant!!

 

  

Underbart är kort och gott!

 

  

Efter semlorna var det dags för Elliot att plågas, nu talar vi inte mer om det....

 

Framåt kvällen gick vi ut för mer bus,inga kort från det dock, det var för mörkt, men väldigt roligt och mysigt, sen var det dags att åka hem???

Nej då bara skojade, vi åkte in till Trollhättan, hämtade Mia på hennes jobb och åkte hem till familjen Johansson


  

Tror ni att jag trivdes?!


Matte hade hyrt in oss i Emmas rum eftersom Emma inte var hemma, vaddå oss??? Nej då, där fick allt matte och Doris va, själv kamperade jag naturligtvis med Mia och Christer!!! Efter frukosten idag gick vi ut, Mia och Anton var med


    

Djup snö

 

  

Haha Dorran sitter fast!

 

  

Skulle jag ju aldrig göra!

 

  

Hon tog sig loss, har fått upp farten rejält

 

  

Var nog jobbigt

 

  

Försök till avsvalkning

 

  

Dorriga D snodde min leksak

 

  

men jag tog tillbaka den!!

 

   

Nejdå, jag sitter inte fast, jag kommer snart, om inte annat så till våren....

 

    

Världens bästa andra hem, familjen Johanssons hus, där trivs jag!!!

 

  

Lite vila med gratis örontvätt!

 

  

Bus med Anton

 

    

Jag vann!!!


Efter allt detta skojiga så tror man inte att det kan bli bättre, men se det blev det, Christer stekte köttbullar, var dom goda eller var dom goda, MUMS!!!!

Ja en kanonhelg har det verkligen varit, vi tackar för semlor, sovplats, kuligheter och en massa mys!! Nu är vi hemma, matte pratar om städning, men det VÄGRAR jag, alldeles för trött....

 

Ha en skön söndagskväll!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards