BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Lotta - 12 februari 2010 22:22

Ja vecans ris går till matte, hon har inte orkat ha med kameran när vi varit ute, ingen kamera, inga bilder, ingen blogg, TRÅKMATTE!!!

Veckans ros går till mig o Dorran, flera gånger denna veckan har vi fått höra av främmande människor hur duktiga vi är    När vi är ute är vi ju nästan alltid lösa, när vi möter någon kallar alltid matte in oss, mig behöver hon aldrig koppla, skulle inte få för mig att gå fram till någon jag inte känner, Dorran kopplar hon ibland. Vi kommer direkt på mattes inkallning och lyder så fint. I går träffade vi en jättetrevlig dam, hon stannade och pratade, tyckte att vi var sååååå fina, andra gången vi mötte henne på samma runda struntade matte att koppla Dorran, och se på fan, även hon löd och satt fint till matte sa till henne att det var ok att hälsa. Sen är det flera som påpekat att jag blivit mycket bättre, inte så där feg längre, ja ja det går att lära gamla hundar sitta....


  

Så här ser jag ut på morgonen, nyvaken och lite rufsig, men väldigt söt om jag får säga det själv :))

 

  

Doris Linsluns kom och "knödde" sig in i bilden, hon ska då vara med överallt...

 

Sovmorgon i dag, dejt med brorsan Rocky och hans husse

 

  

Doris och Rocky öser på för fullt

 

  

Jag laddar upp lite försiktigt

 

   

för en närkamp med brorsan..

 

     

Dorran har nog varit och fått lite godis av Rockys snälle husse Jan

 

  

Har sagt det förr och säger det igen, han är allt världens finaste bror!

 

  

men lite tokig är han allt   


Ja idag är det ju fredag, Max och Moa har kommit, matte har jobbat sent, men nu är alla hemma, matte har sagt att det blir en överraskning i morgon, blir den bara hälften så bra som förra lördagen så är vi nöjda!!

 

Ha nu en riktigt go helg!! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards