BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Lotta - 3 mars 2010 21:18

Tjenare, Doris här...

 

Direkt efter att matte klippt av oss all päls blev hon sjuk, haha, kan hon ha... Ja, hon är ju inte direkt jättesjuk, men lite halvfebrig och snorig och så...

 

Vi började lite senare i dag, när vi skulle åka till jobbet så sken solen och fåglarna kvittrade, en liten tur nere vid sjön var på sin plats...


  

Uppvärmning

 

  

Kolla svansföringen

 

   

Nya moves

 

  

Visst e hon grann, min "syster"

 

    

hon är ganska snabb oxå...

 

    

Själv dansade jag vidare

 

  

Helt nytt steg, dagen till ära

 

  

Nä, dags att dra vidare...

 

  

Det var en seg jäkel

 

  

En bild säger mer än tusen ord!

 

  

Börjar bli törstig

 

   

Naturens egen vattenskål

 

    

Stella är lite småsur på matte, vill inte åka till jobbet, syns det??


I kväll dök Lena o Flisa upp, dags för Flisa att bli av med lite päls, undrar jag hur sjuk matte kommer vara i morgon :-)


   

Två nyklippta tjejer

 

Och nu till dagens STORA nyhet


   

Förnedringsbrallorna har åkt på!


Japp, jag är en stor tjej nu, inte mattes lilla valp längre, första löpet, matte har sagt att jag bara ska behöva ha byxorna på natten, eftersom jag sover i sängen, men jag tycker nog att jag är ganska snygg i bikini.... 

 

Ha det gott kompisar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards