BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Lotta - 7 mars 2010 20:28

Börjar med festligheterna hos farmor och Åke, vi var ju där i går kväll för att fira farmors födelsedag, Lena och Flisa var ju självklart där oxå!


  

Kolla min blick, koncentration kallas det

 

  

Ger oftast utdelning, Åke bjöd på blodpudding

 

   

Säger som Maria Montazami; MUMS!!

 

  

Intog soffan medans folket åt, de fick inte blodpudding, men de fick annat gott!

 

   

Efter maten, GOSDAGS!

 

    

Sen en liten tupplur

 

  

Pigg igen, dags för förstklassigt tiggeri

 

   

Vi kan minsann tiggerikonsten alla 3

 

   

Sen tyckte Flisa det var dags att sova lite igen...


En trevlig kväll hade vi så vi sov länge idag, efter frukosten tog vi med husse och matte ut


  

Husse har Frolic i fickan, jag är ju tryffelhund så jag känner lukten på lång väg

 

  

Stor hund på isen, den fick vi inte leka med för matte

 

   

Så vi höll tillgoda med varandra

 

  

Kolla nu noga, Dorrans tass i mitt öra...

 

  

Här biter hon mig i örat

 

  

Lite boxning

 

   

Doris biter mig återigen i örat!!

 

   

Här hittade vi en massa gottigt, husse ropade och ropade

 

   

Här börjar han bli arg

 

   

Jag gömde mig bakom ett träd

 

   

Provar ett annat träd...

 

   

Husse förlåt, men jag hör inget för Doris har tuggat på mina öron

 

  

Han ser inte direkt jättearg ut i alla fall


Det kan ju inte a varit mitt fel, först hade någon lagt ut gottigheter under bänken, svårt att motstå och sen så var väl min hörsel inte den bästa, men det måste ju faktiskt ha varit Doris fel, ni har ju sett bildbevisen...

 

Nu är vi kompisar igen jag och husse, han är aldrig långsint :-)

 

Nu är det filmtajm, ha en go kväll!         

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards