BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Lotta - 15 mars 2010 20:43

.... det blir måndag likt förbannat!!! Usch vi hade då ingen lust alls att jobba i dag, men det är ju tvunget, låååååång dag dessutom, inget kul alls. En positiv sak är dock att min värsta skendräktighet äntligen har gått över, matte har nog tyckt att det varit lite jobbigt, jag har varit pipig som sjtton och så Dorran som löper uppe på det. Doris är i höglöp, det räcker att jag tittar på henne så ställer hon upp sig, jag tycker det är jättekul att reta henne   

 

Efter den tråkiga arbetsdagen tyckte vi att vi förtjänade en sväng till Björbo,sagt o gjort


  

Jag älskar att få vara ute och springa,Björbo är det bästa stället för detta!!

 

  

DD deppade inte direkt hon heller

 

  

Först så går det upp, sen så går det ner...

 

  

Nya dofter sen i lördags

 

  

Jag gjorde en kraschlandning i snön, man landar relativt mjukt i alla fall  


Jaha, det var vår dag det, nu ska vi surfa runt och se hur ni har haft det!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards