BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Lotta - 25 mars 2010 21:20

VILKEN DAG!!!!!

 

Vi har ju inte fått vara i vår trädgård på över en månad, snön har gått över staket så matte har fått för sig att jag skulle kunna rymma.... Hmmm matte har nog rätt   Nu har ju snön minskat drastiskt, så idag var det dags....


  

Härliga dofter, ett och annat rådjur brukar ju passera genom vår trädgård

 

  

Glad Doris

 

  

Lika glad Stella

 

   

Kolla skitungen, hon har lärt sig av Flisa, nu jäklar ska hon få   

 

  

En kär omfamning, eller inte....

 

   

Akrobatik

 

   

Dans... En stilla vals...

 

  

Här har vi gått över till Jive     


Efter jobbet åkte vi till skogen med Annika och Saga

 

  

Soligt och fint

 

  

Finns allt lite snö kvar

 

   

Kolla vad grönt och fint det är!

 

   

YEEEEEESSSS!!! Äntligen!!!

 

  

Kolla min galna blick   

 

   

Dorran doppade bara tassarna, men kände ändå behov av att skaka sig

 

  

Jag skakade då inte av mig, njöt av varje droppe!!

 

  

Saga undrar vad det är för fel på mig, hon badade inte...

 

  

var tvungen att ta ett dopp till

 

  

Erkänner att det var lite kallt, blev inga långa "vattenpass"

 

   

Saga är som Torsten, ho hypnotiserar bollen :-)

 

  

En ledsam bild, VARFÖR gör folk så här???? 

 

Vi sov en stund när vi kom hem, vaknade av en ljuvlig doft...


  

Våfflor på våffeldan så klart!!

 

   

Doris väntar på varsågod av matte och jag av husse...

 

  

Gott gottigottgott!!!!

 

Ja ni förstår vilken underbar dag det varit, vi ska sova gott natt, drömma om bad och våfflor!!

 

Ha det kompisar!         

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards