BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Lotta - 30 mars 2010 19:55

Japp, i söndags var vi på kalas igen, världens bäste Anton har ju hunnit fylla 15, vi var där och gratulerade så där lite i efterskott... Vi började faktiskt med att titta in en snabb sväng hos Kulan, morfar och Elliot, lite bus och lite tuggben stog på agendan där, sen åkte vi då hem till Anton och resten av familjen Johansson!!

Husse och matte blev bjudna på lyxmiddag, jag och Dorran fick godis och tuggben så vi blev då inte utan   

 

  

Vi tittar bedjande på Mia, tror ni hon kan motstå oss??

   

Näää, självklart inte!!

   

Bus med Anton, den nyblivne 15-åringen

   

Jag är VÄLDIGT stark!!

    

Och ganska valplik....

  

Doris snoris satt mest hos matte i soffan

  

Lite lyx när man får hjälp med tuggbenen :-)

  

Mera godistiggeri, denna gången fick vi gotterna av Emma...

   

Stella, nöjd och Glad!


Man blir alltid lika glad när man varit i Trollhättan, hoppas hoppas att vi ses snart igen!!

 

Så får vi väl berätta lite om idag också... Härligt väder, snön är nästan helt borta nu, vihr varit ute med Annika och Saga, ingen kamera med i dag dock... När jag sprang ut på isen på Byttorpssjön blev matte helt hysterisk, hon hörde hur den knakade sa hon, jag sprang och retade henne en liten stund och blev snabbt inhaffad och kopplad :-(( Vi gick upp i skogen i stället där fick jag vara lös igen och skötte mig utmärkt!

Sen om någon har missat det så var ju matte och Doris iväg på dumheter i lördags, klippkurs.... I dag ville matte öva lite, tror ni att det dög att öva på Doris??? Nej då, det var JAG som åkte ner i källaren, fy f-n säger jag, jag fick då inte följa med och träffa Primo i lördags, men plågan efteråt den fick jag!!!

Nu är jag ansad och matte är så nöjd, både över mitt utseende och den nya saxen, ja ja vissa är lättroade....


  

Lite småsur efter klippningen

 

  

Mattes nyfriserade älsklingar!!


Nu är det snart Påsk, funderar på att skicka matte till Blåkulla för gott, hon kan ta med sig grannens katt när hon ändå far....

 

Ha det gott kompisar!  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards