BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Lotta - 9 april 2010 22:49

Tjenare, Doris här!!

 

Äntligen fredag igen, vi startade mjukt med sovmorgon, jag sover ju inte så där jättelänge för då finns ju risken att att man faktiskt dör av hunger, men till klockan 9 fick matte tryna :-)

 

Efter frukost och lite allmänna bestyr så drog vi iväg till Björbo


  

Där stog Rocky och väntade på oss, trevligt trevligt!!

 

  

De där syskonenär inte kloka, jag tror att de har dy i huvudet i stället för hjärna...

 

  

Jag är mycket mer normal jag!!

 

  

Skitiga och glada.....

 

  

..... drar de iväg mot fler diken..

 

  

Tror faktiskt att Stella är avundsjuk på min pälsfärg, gör allt för att bli likadan

 

   

Jag satt och funderade lite

 

   

Förklarade för Stella att det är just detta som gör att vi åker in i duschen, hon blev alldeles paff, sen säger de att det är jag som är dum????

 

  

Här har de i alla fall hittat lite renare vatten, kanske att hon lyssnade på mig?

 

  

Jodå, kolla nästan ren!!

 

  

Rocky låg i läääänge, för säkerhets skull :-)

 

  

Kolla vilket konstverk vi hittade! Lät det stå kvar!

 

  

Här har jag börjat spana

 

   

Smyger mig försiktigt fram mot bytet...

 

   

...Ökar farten...

 

   

Här har jag fångat just det lövet jag ville ha, finns inget roligare än att jaga blåsande löv!!

 

   

Lycklig Rocky i solskenet!

 

Efter promenaden lämnade matte av oss på jobbet medans hon hade ärenden att uträtta, Bo-Lennart var där, han tjuvlånade mattes kamera


   

Stella sov gott!

 

  

men jag höll mig vaken och väntade på matte!!


På tal om jobbet, igår kom det en dam dit, jag kände en omedelbar kärlek för henne, att det var något speciellt med henne och visst var det det, hon hade ju precis som jag världens bästa namn DORIS!!! Hon var lika sympatisk som mig oxå, tror att det ligger i namnet!!

Matte har jobbat i kväll så vi har varit hemma med husse, lungt kan man säga, men nu har matte kommit hem, lite lagom sliten, vi ska snart lägga oss för i morgon ska vi iväg på skojigheter säger hon som tror att hon bestämmer....

 

Ha en go helg kompisar    

     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards