BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Lotta - 16 maj 2010 12:06

För första gången så ska jag och Doris försöka dela på ett inlägg här i bloggen, eftersom jag är äldst får jag börja!!


  

Tänkte visa min morgongymnastik, börja med att sträcka på halsen, det förhindrar rynkor!

 

  

Kullerbytta med Doris som störande moment

 

  

Lite allmänt bensprattel

 

  

Fan Doris vad ful du é, du behöver allt lite gymnastik du mé!

 

  

I stället för kissande hund övningen så kör jag sittande hund, det där med kisseriet får vänta tills vi kommer ut

 

  

 Som avslutning kör vi lite soffstretch medans Moa letar efter min boll

 

  

Dags för vila och återhämtning!

 

Ja nu är det Doris tur, hon ska gnälla en massa, bara så ni är beredda...

 

 

Ja inte är det lätt att vara hund!!! Jag och matte går på kurs denna helgen, springa runt i ring och se snygg ut samtidigt som man ska sköta sig, hur kul är det??? Och nu kommer det värsta.... Kursledaren sa igår till mattarna att inte ge oss någon mat i dag på morgon!!!! Fattar han vad han ställer till det, jag SVÄLTER!!!! Tur för honom att han sa det när inte vi hundar hörde, vi hade lynchat honom annars!!! Han är Irändare och är väl van vid svält, men det är INTE jag!!! Jag fick ett par kulor i skålen i morse när Stella skulle få sin frukost, men vad hjälper det, de skramlar mest runt i en i övrigt tom mage, det är synd om mig!!!


  

Började med att tugga av Stella lite päls, men det går ju inte att äta!!

 

   

Letar smulor i fällen, en riktig skattgömma...

 

  

Lite smått o gott fanns det allt, men det förslår inte mycket

 

  

MATTE JAG ÄR HUNGRIG!!!!

 

Funderar på bita den där jäkla Irländaren i benet när vi komer till kursen i eftermiddag, nu har matte i o f s berättat att han bett oss ha köttbullar med oss, hoppas innerligt att det är jag som ska få dem så han inte ska sätta i sig dem själv!!   

 


Ha nu en riktigt go söndag önskar BoråsBrudarna!


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards