BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Lotta - 30 maj 2010 19:19

Ett tag sen vi blogga, det är fullt upp just nu, men snart går det mot semesterdå blir det ju lugnt och skönt!

I onsdags dök morfar, Elliot och MIA upp, småungarna skulle till Göteborg och röntgas, jag och Mia stannade hemma, promenerade och mös i flera timmar, me like!!

 

  

Elliot sover gott innan röntgen

  

Doris, Snacka om avslappnad!!!


Vi har inte fått svar på plåtarna än, väntan är olidlig.....

I dag var det då dags för Max konfirmation, inte fick vi följa med till kyrkan inte... Men vi var ju här hemma och tog emot gästerna efteråt, en viktig uppgift!!

 

  

Fine Max, tror inte vi får se honom i slips någon mer gång

  

3 generationer, Farfar, Max och husse, tror minsann att Max vuxit förbi "gubbarna"

  

Moa och Max, glada på varsitt håll :-)

   

När gästerna kom så tog jag köksvakten, måste kolla så att allt är Ok

    

Luktar gott, kan man få en liten smakbit tro??

  

Torbjörn ( Jockes pappa) var en hyvens kille, generös, sånt uppskattas!!

 

  

Sen gick jag in och höll Mia sällskap!

 

  

När kalaset var slut var även jag det, vilar lite...

 

  

Doris är inte lika avslappnad längre...

 

Nu väntar en ny arbetsvecka sen har matte lovat att jag ska få en toppenhelg nästa helg, låter spännande....

 

Ha det gott kompisar!  

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards