BlondinStella & TuffaDoris

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Olika stilar

Av Lotta - 28 augusti 2010 16:26

Alla är vi olika och alla har vi olika stilar


  

Sovstil nr 1, när man är jättetrött!!

 

  

Sovstil nr 2, när man är trött och gosig samtidigt

 

  

Sovstil nr 3 när man är tjurig och lite martyraktig

 

Ska vi gå över till tiggeristilar?? Vi gör det med en liten sång....


  

Se mig för här är jag

 

  

Låt mig få komma nära

 

  

Till era hjärtan

 

   

Så som den jag är

 

  

Min enda längtan nu och här

 

  

Älska mig för den jag är!

 

  

Trots Dorrans fina sång fick vi bara varsin yttepytte bit, skithusse!!

 


Vi kör en sista stil, det har införskaffats en ny matta, Dorran var tvungen att inviga den


  

 Hmmmmm, vet inte riktigt.....

 

  

Får känna in mig lite....

 

  

Njaaaaa, kanske....

 

  

Känns ok...

 

  

    "Gött lö"

 

  

Jodå den blev godkänd!

 

Jaha det var våra första stillektioner, inte omöjligt att det kommer fler sen

 

Ha det gott kompisar!

 
 
Carina

Carina

28 augusti 2010 18:52

Vilka härliga sovstilar :-) och vilken gosig matta, den såg skön ut att ligga och mysa på, kram

http://tysonochganget.blogspot.com

 
Rudi

Rudi

28 augusti 2010 19:03

Toppenbra stilskola! Mattan skulle jag gärna vilja testa också. En vit matta i vårt hus...matte dånar! Hon tycker att jag och Alf är ena riktiga skitgrisar.. sovtilar och tiggarstilar är alltid bra att ha några extra på lager! Helgdagspuss på er brudar!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

28 augusti 2010 22:13

Mysiga sov- och tiggstilar! Jag blev alldeles matt när jag såg Doris testa mattan. Det åg verkligen inbjudande ut! Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Kasper

Kasper

29 augusti 2010 00:37

Sköna stilar, allihop! Till musik, till på köpet. :)
Men det är ju klart att sköna tjejer ska ha sköna stilar. Naturligtvis!
En sån där ljus fluffmatta har jag också, och den är jättemysig. Enda dumma är att jag inte får äta grisöron och sånt på den, Inte nu längre.

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
Totti

Totti

29 augusti 2010 01:41

Den där mattan såg ut att vara specialgjord för Dorran. Den gick väldigt snyggt till hennes päls. Ser fram emot nya kapitel i stilskolan.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
busan

busan

29 augusti 2010 07:51

Alltså måste ju säga att matte har bra smak som köper matta som matchar Doris så bra. Att den oxå var mjuk och gnidvänlig....Vilken matte!
Förresten så har vi det likadant härhemma angående dessa fyrkantiga små lådorna som de tvåbenta har i knät. Vad jag än gör så ligger fokus på datorn. Det tycks vara lika hos er......

http://lagotto.hepp.nu

 
Ingen bild

Mia, Stella och Doris "moster"

29 augusti 2010 10:56

Vilken härig sång Doris =) Stella dina sovstilar går imte av för hackor =)

Puss på er båda!!!!

 
Torsten

Torsten

29 augusti 2010 21:00

Jäkla söta ni är....Puss på era nosar!!!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Tessan

Tessan

30 augusti 2010 12:00

Haha är ni goa eller är ni GOA!!!! Ja jäkligt underbart GOA är ni.....Jag säger bara ..skitsnygg matta men en sådan ljus matta skulle vi aldrig kunna ha....Har just för en stundsedan torkat skitiga lertassespår i hela lägenheten! Vi har otrolig gegga på våran lilla gräsplätt och mr Primo var där ute och for, sen in och tassa runt...BUHUUU jag blir så trött!
Kramis till er alla!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
kulan

kulan

31 augusti 2010 01:37

Jo jo, sovstil nr 3 känner jag igen sen i torsdags när ni passade mig när husse var på fotboll. Du var allt väldigt trött på mig då :-) kan väl inte hjälpa att jag ääälskar er så mycket :-)
Den mattan såg väldigt gosig ut!!
Inte visste jag att Dorran kunde sjunga så vackert.
Elliot the one and only

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Edith

Edith

31 augusti 2010 12:44

Vilka häftiga sovstilar. Och mattan ser verkligen skön ut. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 15 mars 2014 14:58


Eller ja, i vår vanliga skog men det låter ju inte så spännande      Det var länge sedan vi fick leta tryffel så det var extra roligt. Matte har köpt tryffel från Gotland, hon brukar ta med 4 små bitar ut, de ligger i små filterpåsar, hon binder ...

Av Lotta - 11 februari 2014 19:01

Ja matten är hopplös, när det blir för mycket med jobb och renovering så glömmer hon bloggen :-( men vi ska väl vara glada att hon inte glömmer oss....Sen sist har Dorran varit krasslig, matten har varit krasslig, det har jobbats mycket, det har reno...

Av Lotta - 17 januari 2014 22:03

Fredagar brukar vara bra dagar, matte försöker se till att vi slutar tidigt, så var inte fallet idag! Hon jobbade och jobbade.... Till slut märkte vi att hon började bli klar, äntligen dags för hemgång, eller INTE! Hon började plocka av ett skrivbord...

Av Lotta - 12 januari 2014 21:05

...... Med nytt kök?Det är inte mycket som är roligt tycker vi fyrbenta, det skruvas, hamras, borras och framför allt väsnas mest hela tiden. Just det, glömde att det svärs något väldigt oxå... Doris trivs inte alls, blir alldeles paralyserad oc...

Av Lotta - 5 januari 2014 00:33

Ja vi har inte börjat det nya året med raketfart direkt...Grått o trist ute och renovering inne, ja ja det blir nog bra, en vacker dag är köket färdigt och snart våras det för våren :-)Vi slöar vidare så länge Ha en riktigt trevlig Tre...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards