BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Lotta - 1 januari 2010 20:51

Hoppas att ni haft en trevlig inledning på det nya året, det har vi!!

 

Men vi får väl börja med gårdagen.... Husses kompis Magnus och hans två grabbar skulle komma hit, matte var minst sagt nervös... Varken jag eller Dorran är ju så vana vid mindre barn, Doris var inte direkt förtjust över smällarna ute och jag är ju inte direkt förtjust i Magnus...


  

Kan ju börja med att tala om att vi inte vek från husses sida medans han fixade i ordning oxfilén

 

  

Toppengäster!! De hade med sig grisöron till oss!!

 

   

Även jag smälte för våra gäster

 

   

Blev ju absolut inte sämre av att Jack frikostigt delade med sig av maten!!!


Det blev en väldigt trevlig kväll, matte var såååååå stolt över oss hundar, jag lekte med barnen mest hela tiden och Doris blev inte så där jätterädd för smällarna! Att kvällen avslutades med att Magnus fick klia mig på magen gjorde inte saken sämre!

Vi sov länge idag, men matte och husse var i alla fall pigga när de väl kom upp, husse överraskade oss genom att gå med ut!! En promenad ner till sjön...

 

  

Va ska husse med??? Åhhh så roligt!!

 

 

    

Dorran drog i förväg!

 

 

    

Här brukar vi bada på sommaren, nu är isen tjock, den håller t o m för matte!!

 

 

  

Jäklars så skoj detta var!

 

 

  

"Bita svansen av Doris" min nya favoritlek

 

 

    

Världens bäste husse!!

 

 

  

Ingen ko på isen, bara en (eller två) Lagotto

 

 

  

Doris har oxå börjat träna höjdhopp!

 

 

  

Vi kan inte hoppa så fint som Smilla och Primo..

 

 

  

.... men vi roar oss bra ändå!

 

 

  

Dorriga D i full sula

 

 

  

Här grabbar så har ni Borås mest väldoftande bakdel

 

 

  

Nu känner jag hur det liksom bubblar i mig, jag måste.....

 

 

  

......aaaaaaaooooooo yyyyyyl, sjunga lite bara...

 

 

  

Det gjorde gott, lite dans oxå kanske??

 

 

   

Snöbrottning, ny OS-gren??

 

 

 

 

Mera bita svansen av Doris

   

 

  

Osså lite mer dans, en stilla vals den här gången..

 

Det var härligt ute, blev på jättegott humör, det blev inte sämre av att barnen dök upp här på eftermiddagen, tänk att en vecka går så fort!! Nu ska vi mysa lite...


  

Jag och husse, laddade för lite mys!!


Ha det gott vännerna, i morgon är det lördag, dags för nya äventyr kanske??

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards