BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Lotta - 11 januari 2010 15:55

Ja, nu har jag oxå knåpat ihop ett litet alster, vem vet, om vi kan få Dorran att dikta lite så kanske vi kan ge ut en familjebok ihop med Elliot?! Håll i hatten och ta fram näsdukarna för nu kommer mitt bidrag..
 
En trånande Blondins tankar
 
Det är inte lätt, att i denna världen vara hund,
i alla fall inte om man vill ha sig en kärleksstund!
Tro nu inte att jag är billig,
nä då, bara för tillfället lite villig.
För hundar är ju inte släktskapet så viktigt,
Nej för oss är det bara noga att själva akten blir på riktigt!
 
Försökte idag på brorsan läggan an
Han tittade på mig och sa; Stella jag tror inte jag kan,
nu när mina kulor är borta,
är det nog så att jag kommer till korta..
 
Här går man med rumpan bar
och en kille som inga kulor har
Nu gäller det att ha koll
börja leta på annat håll
 
 När jag har svårt att lusten glömma
går det ju alltid bra att drömma
En kille från Piteå, en Prins..
Tror ni att han därute finns?
 
Kräsen ska jag inte vara
kan tänka mig att gosa lite bara
Och om nu inte Torsten kan
går det bra med en annan man
 
Sen är det ju så att mattarna har makten
Så säg inget högt då kan det bli stopp i själva akten
Det är så att min lust försvinner om några dar
men ännu så har jag längtan kvar...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards