BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Lotta - 21 januari 2010 19:52

I dag var det då dags för lite roligheter, vi åkte till Kype, en dejt med lilla Flora och hennes matte Cecilia


  

Hon var inte så liten längre, tänk vad valptiden går fort

 

  

Här är "småungarna", i dag kallade Piff och Puff

 

  

eller kanske Knoll och Tott

 

    

Kära barn har många namn, Bill o Bull!

 

Ser ni skillnad på dem? Mattarna hade allt lite problem med det emellanåt  

Och det är inte bara utseendet, de är lika i det mesta, tror nog att de skulle kunna pussa ihjäl vilken människa som helst, glada och goa som de är, jag håller mig lite mer på min kant jag..


  

En enda futtig bild på mig i dag, men jösses vad bra den blev!!

 

  

Flora funderar ut vad hon ska hitta på...

 

   

... ligga så där gott i snön och posera fint kanske?

 

  

Nä.... Springa fort och skratta samtidigt är roligare


Ja, i dag har det verkligen varit en bra dag, först den trevliga rundan i skogen och sennär vi kom tillbaka till kontoret var Birgitta där, hon hjälper ju matte någon dag i veckan och i dag var det inte bara hon, hennes man Sigge (bra namn va?) var oxå med och han hade med sig varsitt grisöra till mig och Dorran, MUMS!!!

Här hemma har det varit pannkakstillverkning och där har vi allt fått smaka, men enligt mig alldeles för lite, varsin liten hörna bara, snåla människor... Nu ska matte dansa runt med dammsugaren, i morgon har vi sovmorgon, matte ska jobba kväll, men sen är det ju efterlängtad helg igen!!

 

Vi önskar er en trevlig start på helgen go vänner!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards