BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Lotta - 24 januari 2010 20:26

Knappt hade matte svalt frukosten när telefonen ringde, Tova och Milou ville gå på skogsrunda och vi är ju inte de som bangar....


  

3 yra hönor och tuppen drar iväg på egen hand

 

    

Som ni ser så har vi fortfarande mycket snö och det trivs Tova med

 

  

Milou kom tillbaka med en go pinne, han har rolig pinnätarstil han...

 

  

Många vovvar på liten yta

 

  

Tova fick lite bråttom iväg

 

Ville dela pinne...

 

  

men efter stund blev han ensam kvar med pinnen

 

   

Då kom han på att jag fanns, jaha, det är att komma tvåa det...

 

Här är en syn, Dorran och Tova pussas, eller???

 

Nääää, det var en pinne inblandad där med...

 

Jag och Tova är faktiskt lite lika..

 

Här försöker jag och Milou äntligen få lite tid på tu man tass, men ni ser.....

 

Den avundsjuka lilla apan....

 

Vi sa ifrån på skarpen

 

Då drar lillfjanten till matte för att skvallra....

 

Visade sig att mattarna hade en baktanke med promenaden, de skulle ju iväg och kolla på Moa när hon tävlade i gymnastik så de ville väl trötta ut oss och vet ni, det lyckades!!! Vi sov hela tiden och efter ett par timmar kom husse och lämnade av matte, själv skulle han nu tillbaka och hjälpa till och flytta tillbaka redskapen som han flyttade dit igår....


   Moa väntar på sin tur att tävla, visst är hon väl fin!


     

Här börjar hon nog bli lite nervös....


Blev inga mer kort därifrån, blir så många andra som kommer med på bilderna... Matte sa att Moa var duktig och det visste vi väl!


  

           Den här busken var utanför hallen där Moa tävlade, häftig va?!


Nej nu ska jag pipa upp och lägga mig illa kvickt, matte har nämligen pratat om klippning och det vill jag INTE!!


Däremot vill jag att husse ska komma hem, jag saknar honom!!!


Go kväll go vänner!              

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards