BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Lotta - 16 oktober 2010 15:08

Vilken kanonhöst vi har haft hittills, nästan inget regn alls, solsken och en massa härliga färger!

 

Min skendräktighetsperiod är över för den här gången och det firar jag med att gå tillbaka till slyngelåldern, en massa uppdämd energi bara sprutar ur öronen!


  

Jag är såååå lycklig och busig, enligt matte är det precis sån hon vill ha mig!

 

    

Dorran kan allt sätta fart hon med, men lite tråkig är hon allt

 

  

Inte heller Flisa vill busa med mig, jag får nog fixa ihop en kontaktannons snart, nya busiga vänner behövs :-))

 

  

Doris tror att hon är världsvan efter Gotlandsbesöket, ska visa Flisa hur man gräver efter tryffel

 

  

Bah... Jag vet ju att det inte finns någon tryffel i Boråsskogarna, ingen som är värd pengar i alla fall.....

 

  

Fika i solskenet är aldrig fel!

 

  

Vi fick leta godis så att Moa skulle få ha sin muffins ifred...

 

Nu ska vi vila en stund,det snackas om bowling ikväll, jag funderar på om jag kan använda DorisSnoris som klot???

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards