BlondinStella & TuffaDoris

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Härliga höst!

Av Lotta - 16 oktober 2010 15:08

Vilken kanonhöst vi har haft hittills, nästan inget regn alls, solsken och en massa härliga färger!

 

Min skendräktighetsperiod är över för den här gången och det firar jag med att gå tillbaka till slyngelåldern, en massa uppdämd energi bara sprutar ur öronen!


  

Jag är såååå lycklig och busig, enligt matte är det precis sån hon vill ha mig!

 

    

Dorran kan allt sätta fart hon med, men lite tråkig är hon allt

 

  

Inte heller Flisa vill busa med mig, jag får nog fixa ihop en kontaktannons snart, nya busiga vänner behövs :-))

 

  

Doris tror att hon är världsvan efter Gotlandsbesöket, ska visa Flisa hur man gräver efter tryffel

 

  

Bah... Jag vet ju att det inte finns någon tryffel i Boråsskogarna, ingen som är värd pengar i alla fall.....

 

  

Fika i solskenet är aldrig fel!

 

  

Vi fick leta godis så att Moa skulle få ha sin muffins ifred...

 

Nu ska vi vila en stund,det snackas om bowling ikväll, jag funderar på om jag kan använda DorisSnoris som klot???

 
 
Salle

Salle

16 oktober 2010 18:04

Hej! Matte blev sååååå glad för att ni skrev i bloggen. Nu undrar hon över vilken karda ni har? Hon har en som river lite för mycket, tycker jag + en i gummi som inte river något alls (glad är jag för det :S )

Du Stella: jag behöver också ett yrväder till kompis! Det är väl aldrig så att ni bor i närheten av Ronneby, dit vi skall flytta :)

/ Salle

http://sallesblogg.elvinsson.se

 
Rudi

Rudi

16 oktober 2010 20:05

Jag kan komma och springa med dig! vi kan göra andra roliga saker också tillsammans som tjejer och killar gör tillsammans...

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

16 oktober 2010 20:08

Kom hit Stella!
Tänk vad mycket skoj vi kan ha, jag har hur mycker energi som helst

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

16 oktober 2010 22:28

Det är väl attans också, att du ska bo så långt bort!
Fast om du tänker hälsa på hos Sigge, då tänker jag komma dit jag också!

Förresten får du lika vackra svarta ben som jag, när du är ute och rör på dej... ;)
Tjusigt!!!!

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
kulan

kulan

17 oktober 2010 01:37

Jaha ja, vaddå sätta in kontaktannons!!! Här har ni bloggat men inte ett ord om vart ni var igår... nä nä Här kommer ni och våldgästar mig och jag får offra mig och underhålla er hela dagen, men men... skriver ni något om det???. Jag till och med sjöng ju för dig Stella.
Hälsningar från en stackars sate som inte är värd något, men puss ändå :-)

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

17 oktober 2010 22:52

Tror nog att Dorran skulle göra succé i bowlinghallen. Lurviga klot väser inte på trän... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Torsten

Torsten

18 oktober 2010 07:41

Äsch, inte behöver du nån kontaktannons inte!!! Vill du ha en busig kompis/kille så har du ju mej...ALLTID!!! Och jag är för det mesta ganska rolig hela tiden, har inga svackor, alltid rolig o stabil!
Hihihi....rullade hon bra, Doris-snoris som bowlingklot???
Puss o kram!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Ressu & Rolle

Ressu & Rolle

19 oktober 2010 10:16

Haaalllllååååå! Ett gotländskt yrväder finns att hyra här! På kortare eller längre (att föredra) tid. Ju längre tid desto högre rabatt.

http://www.ressu.se

 
Tessan

Tessan

20 oktober 2010 16:04

VA?? Ingen av tjejjerna som vill busa med dig? Fasen så trist! Primo vill gärna komma men han är nog mer intresserad av annat;)
Använda Doris snoris som klot? Nä kraken kan ju få ont i skallen:)
Kramis

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Lego

Lego

20 oktober 2010 23:03

Jasså du, så din matte gillar slyngelhundar, då kommer hon att ÄLSKA mig... Haha kom på att det gör hon ju redan, vi har ju faktiskt setts mer än en gång nu =) och vem kan låta bli att älska lilla mig vid första ögonkastet...? Nä jag menar väl det!
Har tyvärr en tråkig nyhet... Mattarna har bestämt sig för att inte komma upp på My dog utställningen :(
Men vi kommer GÄRNA upp en helg snart, och hälsar på i alla fall!
Mer bus och mindre pälsvård =)
Så nu du Stella kan du en gång för alla få lära mig hur en spa-grop ska hanteras på bästa sätt... Men scchhh, säg inget om det till mattarna ;)
Kram Legolas

http://www.legolas-ohana.bloggagratis.se

 
Anna med flock

Anna med flock

21 oktober 2010 09:31

Härliga bilder! Skönt att skendräktigheten är över för nu, det är att himla pyssel... (är rätt glad över Inas kastrering så jag slipper allt detta).

Ha det fortsatt fint i höstvädret!

http://timsevimse.blogg.se

 
Carina

Carina

22 oktober 2010 18:17

hihi vilka härliga hoppbilder. Förstår att du är full av energi nu. Hoppas ni får en härlig helg, kram

http://tysonochganget.blogspot.com

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

22 oktober 2010 18:39

Tjena Tjejer!!!
Hur tusan har ni de? Jag skulle väl bara kolla läget och kanske säga trevlig helg. Jamen det gör jag ju så klart. Trevlig helg på er!!! Jag skickar även en knippe kramar. Jamen det va väl bra så!!!!
Hej svejs!!!

http://colliepojken.blogg.se

 
Busan

Busan

23 oktober 2010 20:47

Inte behöver ni annonsera på andra sido jag svarar direkt även fast du bara funderade...JAAAA JAG KOMMER! Jag är JÄTTEBUS SUGEN!

http://lagotto.hepp.nu

 
Ingen bild

Doris

24 oktober 2010 17:46

Eftersom det nu är så dålig uppdatering av den här bloggen får väl jag rycka in.
Jag är förbannad, och helt enkelt utsvulten!

Husse skojade till det lite och sa att jag fått lite komfortvikt nu när jag inte springer så mycket. Jag menar, det är ingen utställning pä länge, vem orkar springa och träna året runt för att hålla sig i trim? Jag tar det lite lungt just nu bara.
Vet ni vad matte gör?????
Hon drar in på maten!!!! Jag får JÄTTE mycket mindre varje mål!! Jag svälter!!!
SKITMATTE :(
Kan inte någon prata med henne?
Tack på förhand
Tuffa"svältande"Doris


 
Ingen bild

Busan

25 oktober 2010 10:01

Doris kom till mig, här i Luleå har vi massors med gott överallt. Jag kan visa dig....Är jättebra på att fynda godsaker överallt ute. Vi kan väl säga till våra mattar att vi behöver "bustid" och att man blir smal av att busa.

 
Edith

Edith

25 oktober 2010 13:39

Jag och Hilda kommer gärna och förgyller dina dagar. Vi tar flyget.

http://www.parisercollie.blogg.se

 
kulan

kulan

25 oktober 2010 23:27

Deppa inte Dorran.... jag kommer på lördag och hälsar på. Skall försöka smuggla med mig lite godsaker för jag gillar lite mulliga tjejer. Det är därför jag bor hos Kulan he he he hoo hoo ja jäklar... där fick jag till det :-)

http://www.kulan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 15 mars 2014 14:58


Eller ja, i vår vanliga skog men det låter ju inte så spännande      Det var länge sedan vi fick leta tryffel så det var extra roligt. Matte har köpt tryffel från Gotland, hon brukar ta med 4 små bitar ut, de ligger i små filterpåsar, hon binder ...

Av Lotta - 11 februari 2014 19:01

Ja matten är hopplös, när det blir för mycket med jobb och renovering så glömmer hon bloggen :-( men vi ska väl vara glada att hon inte glömmer oss....Sen sist har Dorran varit krasslig, matten har varit krasslig, det har jobbats mycket, det har reno...

Av Lotta - 17 januari 2014 22:03

Fredagar brukar vara bra dagar, matte försöker se till att vi slutar tidigt, så var inte fallet idag! Hon jobbade och jobbade.... Till slut märkte vi att hon började bli klar, äntligen dags för hemgång, eller INTE! Hon började plocka av ett skrivbord...

Av Lotta - 12 januari 2014 21:05

...... Med nytt kök?Det är inte mycket som är roligt tycker vi fyrbenta, det skruvas, hamras, borras och framför allt väsnas mest hela tiden. Just det, glömde att det svärs något väldigt oxå... Doris trivs inte alls, blir alldeles paralyserad oc...

Av Lotta - 5 januari 2014 00:33

Ja vi har inte börjat det nya året med raketfart direkt...Grått o trist ute och renovering inne, ja ja det blir nog bra, en vacker dag är köket färdigt och snart våras det för våren :-)Vi slöar vidare så länge Ha en riktigt trevlig Tre...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards