BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Lotta - 31 oktober 2010 19:30

Vi inledde helgen med en härligt lerig fredagspromenad med Lena o Flisa, t o m matte var lerig när vi kom hem, badrummet fick skuras grundligt efter vår dusch, men härligt var det!!

 

I lördags kom morfar, Kulan o Elliot, vi tog med oss Elliot (och Kulan) till skogen och röjde loss rejält, för att matte skulle slippa att skura badrummet återigen så avslutade vi med ett dopp i Pickesjön, visst fasen var det kallt, men uppfriskande :-)

Lagom tills vi torkat till så ringde det på dörren igen, Christer, Anton och MIA!!! Kalasdags!! Den ena som firades var Kulan, hon har ju fyllt, den andra som firades var ju världens snyggaste blondin!!! Jag fyller ju i år i nästa vecka så hela kvällen var ju min :-)


  

Hallå??? Skulle vi fira mig eller???

 

  

Jag menar det, Så ska det se ut!

 

  

Småskitarna försöker sno mitt paket...

 

  

Till slut fick jag säga ifrån på skarpen!!

 

  

KOLLA KOLLA, min matte kan om hon vill, kycklingburgare, kaviar, frolic, älgchips och ett litet hjärta på toppen   

 

  

Vi väntar andäktigt!

 

  

hal rackare, gled av tallriken

 

  

men vad fasen, jag kan äta från golvet, inga problem!

 

  

Även Dorran hade lite dåligt bordsskick

 

  

medans Elliot skötte sig utmärkt.....

 

  

Matte fick fina blommor, kan hon väl vara värd efter sådana gottigheter

 

  

Morfar o Christer trivdes gott!!

 

Ja en trevlig kväll var det så i morse sov vi läääänge, men det blev tydligen inte så länge efter klockomställning???

Efter frukost åkte vi upp till farmor och drog ut i "hennes" skog, även i dag var Lena o Flisa med, kallt härligt bäckvatten att bada i, skog att springa i och hästskit att rulla sig i, ja allt vi Lagottos tycker om!!


  

När vi kom hem fick vi ett viktigt uppdrag...

 

  

.....övervaka Max som krattade gräsmattan, han klarade det galant....

 

  

...... men var är husse???

 

Ja detta var vår helg, kan ju knappast bli bättre!!

 

Nu är vi lagom möra, dags att sova lite så man orkar jobba i morgon!

 

Ha det bäst go vänner!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards