BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Lotta - 16 mars 2010 18:05

....och i dag har det varit en toppendag!!

 

På morgonrundan sprang vi på Siri och hennes matte, solen sken och vi hundar busade massor, sen efter jobbet var det gasen i botten hem, matte bytte skor tog faktiskt på sig en tunnare jacka och sen åkte vi till Byttorp och hämtade Annika och Saga, promenad och fika vid Pickesjön


  

Doris med hela nosen full av barmark!

 

  

i en bra värld kan man välja underlag, snö eller barmark

 

  

Jag nöjer mig med vilketsom :-)

 

   

Saga tittar på Doris o slickar sig om munnen, tur att vi vet att hon är snäll!!

 

  

Hehe, ingen ordning på benen här inte   

 

  

Så där jag, alla 8 benen på rätt plats

 

 

Här har fikat plockats fram, jag börjar med att ligga fint

 

  

Avancerar framåt för att anfalla Annika, detta blev det dock inga kort på, vi var tydligen FÖR nära????

 

   

Tror ni att Saga fick smaka kanelbulle?? Självklart fick vi de allihop, vem kan motstå oss?!

 

    

Saga hade med sin boll

 

  

Doris hittade en liten pinne

 

  

Då var jag ju tvungen att hitta mig en större

 

  

Riktigt god var den

 

  

Nä nä, Lillasyter liten pinne och storasyster stor pinne    

 

  

Saga är i valet och kvalet, pinne eller boll??

 

   

Bollen vann så klart!!

 

  

Kolla mitt leende, så nöjd och glad på en alldeles vanlig tisdag!!


Inte nog med detta Annika hade allt köpt med godis till oss, smaskiga tuggpinnar, tror faktiskt inte att det kan bli bättre!!

 

Ha en go fortsättning på kvällen!     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards