BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Lotta - 20 mars 2010 21:58

Härlig helg igen, vi var uppe sent i går så t o m Doris sov länge i dag, efter en sen frukost så gick vi ut i vårvädret, HÄRLIGT!!! Inga spagropar i sikte än så länge, men en massa härliga vattenpölar, i en kunde jag nästan simma, så gott!!!

 

Sen har det varit fullt upp, städning, tvättning packa lasbilen full med skräp för vidare färd till soptippen, det har tapetserats OCH


  

Kommer ni ihåg, drygt 1 månad sen, snö på hela altanen

 

    

Idag, ingen snö på altanen, men väl en julbelysning, den skulle nu bort (den har inte varit tänd på länge)

 

  

Jag var så lycklig så jag var tvungen att stämma upp i ett vårskri

 

Mitt i alla sysslor så kom dom då ÄNTLIGEN!!!

 

  

Max

 

  

och Moa!!!


Som vi har längtat efter dem och jösses vad de hade längtat efter MIG!! De har ju varit i fjällen så de har varit borta läääääänge.

 

Matte o Moa åkte och handlade, kom hem med en hel påse gottigheter, husse o Moa lagade mat medans vi andra tog en promenad. Det har ätits, pratats, planerats skojigheter och skrattats, nu trivs vi allihop   


  

Doris snoris har något hon vill tala om för husse, gissa vad???

 

  

    JAG ÄR HUNGRIG!!!

 

  

Själv har jag efter skendräktigheten blivit så valpig

 

  

Är det inte bollar eller leksaker så är det husses gamla strumpor som jag leker med

 

  

Efter maten blev Dorran lite trött

 

    

Men jag har andra planer....

 

  

.....som lite fint tiggeri!!

 

Hoppas att ni oxå haft fint väder i dag och hoppas hoppas att det blir lika bra i morgon

 

Ha det sååååå gott! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards