BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Lotta - 26 mars 2010 16:13

Regnade lite i morse, men sen klarnade det upp, varmt och skönt t o m i vinden!

Vi slutade tidigare och märkte allt att matte var lite hemlighetsfull. Åkte hem ,matte bytte skor och så gick vi ner mot sjön, där stog ju brorsan Rocky och väntade!!!


 

Fullt ös redan från början

 

   

Snön är tung att springa i nu

 

  

Dorran hittade en pinne som hon var väldigt stolt över

 

  

Jag ville ha den

 

  

men den släppte hon inte ifrån sig

 

   

så vi busade vidare, utan pinne

 

  

Här börjar jag ladda, håll i er nu!!!

 

   

Jag lättar, jag flyger, jag svävar fram!!!

 

   

Jösses, jag blev helt slut, men nu är jag en flygande Lagotto, inte illa va??

 

    

Hehe, Doris snoris försökte göra likadant, snacka om kraschlandning, tror hon har för tunga öron     

 

   

Rocky hittade en annan go pinne

 

   

Han känner ju mig...

 

    

Japp, han vet att jag tänker sno den....

 

  

Jag är snabbare än blixten...

 

   

.....hmmm, kanske för snabb??

 

   

Jag tog fick den allt, snäll bror jag har    

 

  

Dorran fick den INTE!!

 

  

Tvungen att svalka hjärnan lite

 

  

Det var gött!!!

 

  

Hon är i alla fall världens sötaste Doris, eller hur?

 

  

Nosar i vårgräset....

 

Nu har vi inget kvar att göra idag, allt är klart inför helgen, känns gott, slö och slapparkväll!

 

Ha en riktigt skön helg vännerna! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards