BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Lotta - 3 april 2010 23:40

Vaknade till strålande solsken, härligt!!! Vi har varit ute hela dagen, grävt nya gropar i gräsmattan, rymt över staketet, ätit rådjursbajs och kollat när matte har planterat...

 

Börjar med en bild från igår kväll

 

  

Moa hade köpt Pringleschips, jag blev alldeles tokig, de var såååå goda!!

 

Åter till denna dagen då

 

  

Struttar fram med svansen käckt på svaj

 

   

Dorran struttar åt andra hållet hon

 

  

Många härliga dofter nu när snön är borta

 

    

Doris tjuvröker.... Nädå bara en liten pinne

 

    

Dorran kollar in vad matte håller på med

 

  

Tråkig plantering, när det finns så mycket annat att göra...

 

  

Nä matte, jag ska inte rymma mer idag, hehe, ska jag visst.....

 

  

Doris snoris har fått upp ett spår

 

  

Rådjursskit, det är mumma det!!!

 

   

Fattar inte varför hon blir så jäkla tjurig, den där matten...... Vi ska inte bli dåliga i magen igen....

 

    

Tänk att bollen överlevde under snön heeeela vintern

 

  

Först kom Kulan

 

  

Sen morfar och Elliot

 

  

Hos Elliot vilar det inga ledsamheter inte

 

  

Nä nä nä, snöhögen är min, så lite snö som det finns kvar nu så delar jag inte med mig!!!

 

   

Med pussar kommer du ingen vart...

 

   

En enveten rackare är han

 

   

Men jag ger mig INTE!!

 

  

Sådär ja, han må vara Kungen af Upphärad, men jag är drottning över snöhögen jag!!

 

   

Småttingarna busar lite

 

   

Jag hälsar på morfar!!


Vi hundar tog med matte o Kulan ut på promenad medans det lagades mat hemma, vi fick inte vara lösa speciellt länge, för vi hittade återigen massor med naturens läckerheter och då blir matte sur?? När vi kom hem så åts det och sen var det dags för lite soffmys


   

Elliot och Doris i ena soffan

 

  

Jag o morfar i den andra!

 

Nu har Elliot och de andra åkt hem, vi är ganska trötta, ska snart knoppa, i morgon är det dags för nya äventyr....


  

Mormor Maij hade skickat med en fin påskbukett till matte!!


Sov så gott kompisar    


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards