BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Lotta - 5 april 2010 21:40

I går var vi hos farmor och Åke, våfflor stog på menyn

 

  

Moa mätt o nöjd, magen full med våfflor

 

  

En glad Max!

 

   

Flisa sa inte heller nej till våfflorna

 

   

Snääääälla matte, jag kan väl få??? 

 

  

Sitta i knät, sen är det ju tur att matte har ett stort knä...

 

    

.....för Dorran låg ju oxå där :-)

 

  

Flisa valde att ligga på golvet istället


I dag drog vi till Björbo


  

Vädermässigt så kändes det som en höstdag, men vad gör väl det...

 

  

Äntligen blev det lite dopp i de härliga dikena

 

  

Ser ni mitt leende, snacka om att njuta!!

 

  

än så länge så var inte Doris sämre

 

  

Det gäller att gotta in sig rejält

 

   

Kolla in spirorna, nu känner ni igen mig va?!

 

   

Som grädde på moset så hittade jag något härligt att rulla mig i

 

    

Härligt härligt men farligt farligt...

 

  

Ja, jag vet, men jag skiter i det....

 

  

Sluta tjura nu matte...

 

  

Du kan hota med duschen så mycket du vill, detta var helt klart värt det!!

 

  

Ett sista dopp innan hemfärd!!

 

Det blev inte bara en dusch, det blev två, det jag rullade mig i luktade tydligen inte gott.... Ja ja det var kul så länge det varade...

 

I morgon är det arbetsdags igen, mindre kul....

 

Ha det gott!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards