BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Lotta - 7 april 2010 20:18

Vilket härligt väder vi har haft i dag, inte så jättemycket sol, men varmt och skönt!!

 

Vi drog till Picke med Annika och Saga, det är så jätteskönt att Saga är i form igen   

Nu är det tyvärr så att det hjälper inte hur fint väder det är när matte är en totalt jäkla urusel fotograf!! Två ynka bilder från skogen MEN sicka bilder!!!

 

  

Otroligt vackra jag, FÖRE.....

 

   

..... Härlig inpackning!!!

 

När vi kom hem så var det naturligtvis dags för dusch, eftersom jag fortfarande luktade illa efter min rullning häromdagen (någon form av lösningsmedel) så blev jag idag tvättad i YES diskmedel efter tips från Pia, tack för den, hämnden är ljuv   


  

Jag blev väldigt ren, man kan säga att YES gör det vita vitare (men Pia, hämnden är fortfarande ljuv..)

 

  

Efter detta roade jag mig med att bita sönder leksaker

 

  

Ser lite lagom skyldig ut när matte skäller på mig...

 

  

Fjäskfia ligger mest och tittar snällt på matte, inget bus där inte....


Husse hittade mig för en liten stund sedan då låg jag under Moas säng och tuggade på ett batteri med tillhörande fjärrkontroll, lite svårt att skylla på Doris när man blir tagen på bar gärning :-) Jag får försöka hålla i mig någon dag nu, men för tillfället är hela kroppen full i fan, kanske är det vårkänslor?!

 


 

  

Sen visade jag tydligt att det var dags att blogga!!


Ha det nu gott vännerna!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards