BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Lotta - 12 april 2010 20:56

Ja, i dag är det ju min dag, en alldeles fantastisk Doris dag, jag har firat min 1-års dag precis heeeela dagen!!!

 

Jag och matte åkte i väg själva i bilen, sånt gillar ju jag, vi åkte till veterinären, fattar inte riktigt vad vi skulle dit och göra, jag fick stå påbordet, matte gav mig två godisar, blev lite klämd på sen åkte vi tillbaka till jobbet igen. Matte sa att jag hade fått en spruta, men jag tror hon ljuger, jag kände då ingenting...

 

Naturligtvis har det varit strålande solsken på MiN dag så vi har varit ute massor!!


  

En hel påse med godsaker och presenter!!!!

 

  

Jag är generös, Stella fick allt hon med!!

 

  

Så gott, så gott!

 

  

Njuter i solskenet!

 

   

Övriga presenter!! Hunden är från Elliot, döpte den naturligtvis till just Elliot:-)

 

  

Luktade över honom rejält

 

  

En godisboll, full med gottisar!

 

    

Lek med frisbeen

 

  

Stella tyckte den var dödskul, hon och Torsten gillar samma saker...

 

  

Man blir fort varm nu, innan man vant sig vid solen

 

  

Jag tog med min nye kompis in!!

 

  

Sen var det dag, SMÖRGÅSTÅRTA!! med fyllning av baconost och frolic, toppad med hundkex, smaskens!!!

 

  

SÅ GOTT!!!

 

Ja en riktig toppendag har det varit, men det är klart att en toppentjej ska ha det så!!!

Vill passa på att gratulera mina fina syskon; Legolas, Totte, Nemi, Maja och även de två som jag inte vet namnen på, hoppas att ni oxå haft en underbar dag!!! 

 

   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards